Nica

Gave til de større søskende

8 indlæg i dette emne

Vi vil give vores to børn, en dreng på 9 og en pige på snart 6 en lille gave i anledning af babyankomst.

Jeg synes det er lidt svært at finde på noget.

Min datter elsker perler men har forholdsvis mange. Jeg er ude i at give hende en barbiedukke. Dem har hun ikke andet end 2 af.

Drengen er virkelig svær at finde på noget til. Han er tosset med wii og skylanders men har rigeligt..

Har I nogle gode forslag til dem begge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh, kan desværre ikke hjælpe - Aner ikke lige hvad der hitter i de aldersgrupper :) Men jeg har selv tænkt på at give en gave til min dreng på 2 1/2 år, når lillesøster kommer til verden... Ved bare ikke lige hvad :unsure Så hvis nogle har forslag til mig, så kom endelig glad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva med et nyt spil til wii til ham på 9 ??

Jeg tror vores ( 7 og 3 år ) får et nyt spil til deres 3ds når bebs kommer så plejer de nemlig og bruge mange timer stille og roligt ve siden af mig i sofaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke hjælpe, for vores er en liiiiidt anden aldersgruppe. De ville bare sig "ja stik mig 500,- spir, så skal jeg nok selv købe gaven.." <_< :P

Håber du finder noget de kan li' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på besøg fra september - vores får enten legehus eller trampolin hun er 5 - men ellers vil jeg da foreslå at de får noget de kan bruge noget tid på, wii spil, film sjove perler evt bindez, eller de sæt hvor man laver nøglerne osv hvor man nærmest væver med perler - hun lyder som en kreativ pige - prøv evt at Google Hamas skåle - man kan lave rigtig smukke skåle af de almindelig Hamas perler - det er også solide nok som lysestager ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på besøg fra september - vores får enten legehus eller trampolin hun er 5 - men ellers vil jeg da foreslå at de får noget de kan bruge noget tid på, wii spil, film sjove perler evt bindez, eller de sæt hvor man laver nøglerne osv hvor man nærmest væver med perler - hun lyder som en kreativ pige - prøv evt at Google Hamas skåle - man kan lave rigtig smukke skåle af de almindelig Hamas perler - det er også solide nok som lysestager ;)

Hun er meget kreativ, så skåle og div. Bliver produceret i stor stil. Hun er også 5 år. Trampolin har vi og den bliver brugt flittigt af dem begge.

Jeg har lige købt sleich alfer og heste til hende for det har hun ønsket sig.

Hun er også blevet bidt af mit gamle væve- værk :0)

Vi blev oplyst om ideen mindcraft i betalingsudgave til den store. Han spiller pt kun gratisudgaven hvor der er en del begrænsninger. Så det blir umiddelbart nok det.

Tusind tak for dit indput.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot for at opdatere..

Vi købte Sleich heste - altså eventyrheste, hvor den ene er en enhjørning (MED GLIMMER :P ) og så 2 andre der passede til... og det vakte stor glæde hos pigen.

Storebror på 9 år, fik adgang til minecraft (betalingsudgaven) og han pointerer stadig 13 dage efter fødslen at det er den bedste gave.. så jeg tror vi ramte rigtig begge steder..:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Dejlig opdatering!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER