meon

Flyverdragter

9 indlæg i dette emne

Hej har i købt flyverdragter til i år? Eller er jeg for tidligt ude?

Sidste år havde min datter en Lego flyverdragt, der desværre gik op i syningen. Min søn havde for første gang en Didriksons flyverdragt super fed. Eneste mimus var didrikson er lidt stort i størrelsen. Men hva´så kan han også passe den i år ;)

Har lige fundet flyverdragten til datteren og vil, da dele et godt tilbud med jer alle http://www.texpro.dk/shop/didriksons-baffin-coverall-2198p.html de har også mange andre gode modeller på tilbud så kig ind på hjemmesiden texpro.dk

Tænk så er man allerede klar til vinteren, selvom jeg håber, da vi får en masse gode sommerdage endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt på januarudsalget ;) En Danefæ i str 98 (eller faktisk 2). De skal nok passe hende henover vinteren, da hun ikke er så høj :)

Hun havde en Didrikson sidste vinter, som vi også var glade for, men nu prøver vi Danefæs, da jeg synes de virker så lækre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i går - eller dvs at jeg har den skønneste veninde der sørgede for, at jeg kunne benyttet et fantastisk tilbud :loveshower Så i år kan jeg putte min datter i en skøn Danefæ - glæder mig næsten helt :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i går - eller dvs at jeg har den skønneste veninde der sørgede for, at jeg kunne benyttet et fantastisk tilbud :loveshower Så i år kan jeg putte min datter i en skøn Danefæ - glæder mig næsten helt :rolleyes :D

Efteraber :D :D :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efteraber :D :D :P :P

:D Sådan er jeg - totalt stalker :D :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Sådan er jeg - totalt stalker :D :P :P

I er sgu tosset :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror August kan passe den fra sidste år, da den blev lagt op i benene :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ikke på plads endnu, venter lige for at se om Isaac tillægger sig flere cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går nok ikke længe inden jeg køber vintertøj til børnene... Regner med den store på 5½ skal have en str. 120, han bruger 116 nu og den bette på 6 mdr skal have en str 86- hun bruger 74 nu.

Jeg køber altid når jeg falder over et godt tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER