MamatilJ&M

Har du lyst til at deltage i et forskningsprojekt?

30 indlæg i dette emne

Hejsa i skønne kvinder

Jeg er blevet ringet op af en jordemoder fra Viborg sygehus, som mangler 2 gravide til et forskningsprojekt. Noget med at lytte om blodtilførsel mellem mor/moderkage og barn, at man kan høre om flowet er ok, så barnet vokser som det skal og om det får ilt nok mv. Det foregår i Aalborg, da det er det eneste sted de har et lydtæt rum. Og det skal være onsdag, torsdag eller fredag i denne uge.

Hun er ligeglad med hvor i landet du kommer fra. De vil give 400 kr for at køre i egen bil. Har du ikke bil vil de give en taxa frem og tilbage.

Hun hedder Diana Riknagel og kan kontaktes på 51927674

Jeg ville gerne have hjulpet en god sags tjeneste, men synes lige pt der er rigtig langt til Aalborg. Så jeg tilbød hende at slå det op herinde.

Men hvis du synes det lyder spændende, så ring til hende. Hun er rigtig sød at snakke med og kan også fortælle meget mere om hvad projektet går ud på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man skal nok være længere henne end jeg er :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal nok være længere henne end jeg er :rolleyes

Det fik jeg faktisk ikke spurgt om, men gerne nogle der er knap så langt henne som mig i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik jeg faktisk ikke spurgt om, men gerne nogle der er knap så langt henne som mig i hvert fald.

Så er jeg nok FOR langt henne. :unsure Sad ellers lige og tænkte, at det burde jeg da egentlig godt kunne slæbe mig afsted til... Men man ved jo selvfølgelig aldrig om jeg når at føde inden, selvom det ville være imorgen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg nok FOR langt henne. :unsure Sad ellers lige og tænkte, at det burde jeg da egentlig godt kunne slæbe mig afsted til... Men man ved jo selvfølgelig aldrig om jeg når at føde inden, selvom det ville være imorgen :lol

Synes da bare du skal prøve at ringe til hende hvis det er du har lyst. Tror kommentaren kom, fordi jeg mente det var hårdt at køre så langt i bil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da bare du skal prøve at ringe til hende hvis det er du har lyst. Tror kommentaren kom, fordi jeg mente det var hårdt at køre så langt i bil :)

Jeg har prøvet at ringe, men ingen tog den. :unsure Nå, måske ringer hun tilbage, ellers kan jeg prøve igen senere, eller imorgen, hvis jeg ikke har født inden. Er egentlig også lidt skeptisk med hvor meget jeg orker, men omvendt hvis jeg IKKE har født inden, så ville det jo også være godt for mig, at få slæbt mig selv lidt ud. Og bor jo ikke så langt fra centrum. Og kan faktisk godt lide at være med i forsøg og støtte forskning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tvilvler på, at de giver en taxa fra Hillerød :D men spændende forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også prøve at kontakte hende i morgen- måske det kan skynde lidt på de små :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også prøve at kontakte hende i morgen- måske det kan skynde lidt på de små :D

Haha, det er tidligt at bruge omvendt psykologi i opdragelsen. :P "Nej, lille skat, du skal IKKE komme idag" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er tidligt at bruge omvendt psykologi i opdragelsen. :P "Nej, lille skat, du skal IKKE komme idag" :whistling

:whistling vi må jo bruge de tricks vi har :D :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at ringe, men ingen tog den. :unsure Nå, måske ringer hun tilbage, ellers kan jeg prøve igen senere, eller imorgen, hvis jeg ikke har født inden. Er egentlig også lidt skeptisk med hvor meget jeg orker, men omvendt hvis jeg IKKE har født inden, så ville det jo også være godt for mig, at få slæbt mig selv lidt ud. Og bor jo ikke så langt fra centrum. Og kan faktisk godt lide at være med i forsøg og støtte forskning :)

Jeg havde også helt sikkert deltaget, hvis det kunne have foregået i Viborg. Men Aalborg tiltaler mig ikke lige pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også helt sikkert deltaget, hvis det kunne have foregået i Viborg. Men Aalborg tiltaler mig ikke lige pt...

Nej det kan jeg godt forstå. Havde det været i Viborg, så havde jeg også opgivet på forhånd ;) Men jeg bor jo i Aalborg, og jeg ville have godt af at komme lidt ud. Og hvis det er på nord, så er det jo også lige ved siden af en fin lille sushibiks :whistling :D

Men spørgsmålet er så om hun kan bruge mig, når jeg er så langt henne :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, jeg har lige haft ringet til hende, så på fredag skal jeg til Aalborg og være med i forskningsprojektet - det skal nok blive rigtig spændende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, jeg har lige haft ringet til hende, så på fredag skal jeg til Aalborg og være med i forskningsprojektet - det skal nok blive rigtig spændende! :D

Hvor fantastisk. Du må lige fortælle om det når du kommer hjem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk. Du må lige fortælle om det når du kommer hjem igen :)

Det skal jeg i hvert nok gøre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal derop i morgen kl. 9 :glad Er lidt spændt på det - skal også til jordemoder i morgen eftermiddag kl. 15.40, så der bliver da tjekket grundigt igennem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jer der skal ind til hende så fundet ud af hvor langt ca. man gerne skal være henne for at kunne deltage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at høre, at jeg kunne hjælpe med at finde nogle, når jeg nu ikke selv magter at køre derop. Glæder mig til at høre om jeres oplevelser deroppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jer der skal ind til hende så fundet ud af hvor langt ca. man gerne skal være henne for at kunne deltage?

Jeg er 35+3 i dag, og hun sagde at så passer jeg rigtig godt til forskningsprojektet, så ved ikke om hun har noget specifikt med hvor langt man skal være henne for at kunne deltage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jer der skal ind til hende så fundet ud af hvor langt ca. man gerne skal være henne for at kunne deltage?

Jeg fortalte bare, at jeg var 40+2, så kender ikke grænsen for at deltage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 35+3 i dag, og hun sagde at så passer jeg rigtig godt til forskningsprojektet, så ved ikke om hun har noget specifikt med hvor langt man skal være henne for at kunne deltage :)

Jeg fortalte bare, at jeg var 40+2, så kender ikke grænsen for at deltage :)

Okay, det lød bare spændende, men 11 fulde uger er nok ikke helt nok så. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal derind imorgen 15.30 :) Hun skrev at jeg var lidt længere henne end hvad hun først havde planlagt (jeg er 40+2) men hun ville meget gerne have mig med alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige varmt anbefale folk at melde sig til, hvis nogen overvejer det, og hvis dem, der laver projektet, stadig mangler folk :super

Det var faktisk rigtig sjovt at prøve at være med til, og de er supersøde :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige varmt anbefale folk at melde sig til, hvis nogen overvejer det, og hvis dem, der laver projektet, stadig mangler folk :super

Det var faktisk rigtig sjovt at prøve at være med til, og de er supersøde :super

Lyder som om det har været en rigtig spændende dag. Hun virkede også rigtig rar hende jeg snakkede med igår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om det har været en rigtig spændende dag. Hun virkede også rigtig rar hende jeg snakkede med igår.

Hov, jeg troede det var din veninde hende jordemoderen :P Men hun var i hvert fald rigtig rar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER