Solvej99

At bruge pude

6 indlæg i dette emne

Edit: Theo er 11 mdr.

Jeg synes at have læst flere steder, at barnet først må bruge pude, når det selv beder om det.

Men er der her tale om rent verbalt at bede om den? I så fald bruger børn jo så ikke pude før de kan tale? Eller skal det forstås sådan at hvis ens barn giver UDTRYK for at det har brug for en pude, så er det okay?

Ja lidt rodet, men sagen er den at Theo hver nat bruger sin dyne, ammepude eller bamse som pude. Han ender simpelthen altid med at have lagt sit hoved op på noget.

Er det mon okay at jeg giver ham en flad pude så? Det er vel bedre end at ligge skævt med hovedet på de andre ting?

(Vil lige tilføje at grunden til at ammepuden ligger i hans seng er, at vi i sin tid brugte den så sengen ikke virkede så stor for ham. Men nu er den blevet en tryghedsting som han putter hovedet ind til, så jeg nænner ikke at fjerne den :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tilde fik en flad hovedpude inden hun blev 1 år, fordi hun tog en sofapude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde fik en flad hovedpude inden hun blev 1 år, fordi hun tog en sofapude ;)

Nårh :biglove

Jamen det er jo så også en måde at bede om den på ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har os en baby hovedpude (den er flad) den sover han os med om natten og har faktisk gjort det i lang tid nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger, at de selv beder om det, er når de begynder at bruge alt muligt andet som pude. Så jeg tror det passer rigtig fint med at introducere puden for ham nu, når han sådan forsøger at bruge alt muligt andet, :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger, at de selv beder om det, er når de begynder at bruge alt muligt andet som pude. Så jeg tror det passer rigtig fint med at introducere puden for ham nu, når han sådan forsøger at bruge alt muligt andet, :)

Super tak.

Det er også sådan jeg helst vil tolke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER