sivtop

De der ÆL-teste?

4 indlæg i dette emne

Ja.. som overskriften siger, hvordan fungerer det lige med de her ÆL-teste?

Jeg har aldrig prøvet at bruge dem. Jeg er altid blevet gravid ret hurtigt når vi har besluttet os for at blive det :7himmel

D. 7. maj fik jeg en udskrabning pga en MA uge 9+0 :boo

Nu tror jeg så mens er kommet. Eller, det vil sige, det er godt nok ikke meget og nærmest lidt pletblødnings-agtigt. Pludselig er der lidt, så flere timer hvor der intet er, så en lille msule igen.. :unsure

Men næste cyklus, vil jeg gerne prøve ÆL-teste tror jeg. Men tester man så hver eneste dag? Ellers er det da svært at ramme, ik? Men det lyder osse lidt dyrt :rolleyes

Hvordan gør i andre? Og... hvis nogen har oplevet at første mens efter udskrabning har opført sig lige så tosset, så vil jeg gerne vide det. Går jo og er lettet det ene øjeblik over at kroppen fungerer igen, for det næste at tænke, at det gør den så vist ik alligevel :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg brugte æl tests begyndte at vel at teste ca en uge inde i cyklus og så hver dag - nogle gange flere gange om dagen, når teststregen begyndte at tage til.

Vil klart anbefale billige-teste.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... og en uge inde i cyklus, er det når mens er overstået ca? Det er virkelig helt nyt for mig at tænke sådan... plejer bare at tage det som det kommer. Måske gør jeg osse det, men føler bare ik helt jeg har styr på kroppen efter MA <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo forskelligt hvor lang tid ens mens er, men første mens dag er cyklus dag 1. Og jeg begynder ca at teste fra cyklus dag 7.

Hvis man ved man fx har rigtig lange cykli, kan man evt starte med at teste senere.

Med æl testene fra billige-teste.dk medfølger der en oversigt over hvornår man bør begynde at teste udfra cyklus længde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER