mikkelmille

gode tilbud

7 indlæg i dette emne

lev lige inspireret af de andre grupper - og tænker at vi også kan bidrage med gode tilbud - eller skrive hvad vi søger ;)

jeg så fx lige at babysam har barnevogn med liggemål 96 regn og vindtæt osv til 1599 - det er da næsten billigere end en brugt plus der er garanti ;) hvis nogle mangler...

ønskebørn har ofte brio autostol inkl base til 1500 og den får gode anmeldelser ( det er den jeg selv køber også)

men jeg søger stadig efter en pusletaske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blander mig lige fra Augustgruppen ;)

Barnevognen fra babysam er virkelig en überskrabet vogn, som egentlig kun er beregnet til altanbrug. Det kan SÅ meget bedre betale sig at købe brugt, hvis det er det prisleje man leder efter. Garantien dækker jo kun fejl fra producentens side, og når den vogn knirker efter en uge og ruster efter 2 måneder, så er det alm. slitage ;) Da jeg arbejdede i babysam frarådede vi folk at købe den, medmindre det bare var en, der skulle stå på altanen eller hos bedsteforældrene.

Ellers godt intiativ til en god tråd :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode tilbud:

Jeg har købt avent sutteflasker, de dyre med nyt udviklet system til at undgå kolik. Normalpris 149 kr. for 2.... tøjbamsen.dk har dem til 109 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede helt ualmindelig GOD service hos babysam HIllerød i går!

De ringede og sagde at den Römer autostol vi har bestilt (med levering den 1. september) var klar til afhentning. Jeg undrede mig lidt og spurgte om ikke det først var til september, hvortil hun svarede at det var selvfølgelig helt op til os selv, men hun ville lige informere mig om at hvis vi ville hente den inden på onsdag kunne vi spare 20%, da de havde den på tilbud! Det synes jeg altså er i orden! Så i dag har vi hentet vores autostol, og fik desuden også basen med 20% rabat :yay

Har set at de har flere forskellige autostole på tilbud - alle med 20 % rabat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis man skriver sin terminsdato på heveababy facebook side og derefter sender en mail til sample@heveababy.com med sin adresse og navn så får man en gratis heveasut - dem i naturgummi, og det er babymodellen med kroner GRATIS gælder kun til 31,07.2012 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis man skriver sin terminsdato på heveababy facebook side og derefter sender en mail til sample@heveababy.com med sin adresse og navn så får man en gratis heveasut - dem i naturgummi, og det er babymodellen med kroner GRATIS gælder kun til 31,07.2012 ;)

Så er det gjort! ;)

hvor længe mon der går inden man modtager den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får en mail hvor der står indenfor en mdr - hvis du "synes godt om" mam (på norsk/svensk) så har de også sutter under konkurrencer - jeg modtog min efter 14 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER