Nitzen1987

Prævention

6 indlæg i dette emne

Hvad har I tænkt jer at bruge af prævention, når en gang i starter op igen? :hump ;)

Kondom virker ikke for os :rolleyes Jeg tog p-piller indtil vi påbegyndte PB, men det er vist ikke så godt med p-piller når man ammer, eller? Spiral er en mulighed, men synes måske også, at det er lidt dumt, når den kun skal sidde i et lille års tid, inden vi påtænker at begynde PB2 :unsure Så jeg er lidt spændt på, hvad min læge har af forslag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tænker klart spiral, men der kommmer også til at gå lidt mere end et år inden vi er klar til PB2. Jeg var på p-piller før, men pga bryskræft i familien vil jeg egentlig gerne noget andet nu.

VH Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også med på spiralen, da kondom heller ikke virker for os og jeg ikke må tage p piller. Vi venter også liiiiige lidt mere end et år inden vi laver PB2, vi vil gerne nyde den lille lidt længere:0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi starter med kondom - jeg vil gerne undgå p-piller (må ikke tage dem nu mens jeg ammer alligevel :-)).

Da jeg i sin tid lærte Michael at kende fik jeg en spiral, men Michael synes han kunne mærke den, så er ikke sikker på vi prøver det igen....

Men man skal aldrig sige aldrig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Majas 5 ugers tjek i går spurgte jeg lige min læge efter, hvad hun ville anbefale og her svarede hun at det nok enten skulle være mini-piller eller kobberspiral og at hun nok var mest på spiralen, da det vil være billigst og nemmest - så jeg regner med at jeg hopper på kobberspiralen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt synes jeg spiralen lyder meget "farligt" - ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklarer det. Bare det med at have et fremmedlegeme deroppe lyder ikke særligt tiltalende - men jeg ved heller ikke så meget om det.

Jeg regner med at ville på mini piller da jeg ammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER