esm84

tanker

3 indlæg i dette emne

for snart 3 år siden kom vores lille Laura, fødslen var hård men hun var og er stadig det hele værd.

Det er det største der er sket for mig og min mand at blive forældre.

Kan huske hvor melankolsk jeg blev da hun fyldte et år, hvor stor hun allerede var blevet.

lige om lidt fylder hun 3 år, og hvis alt går som det skal bliver hun storesøster til februar.

post-4482-012793600 1341427929_thumb.jpg Laura helt ny

post-4482-069707200 1341427866_thumb.jpgknap 3 år

Tænk at det kan lade sig gøre at der kommer en til som man vil forgude og elske lige så højt som hende jeg har fået.

Hilsen

En rørstrømsk mor og gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SIKKEN en skønling I har jer der!!! Hun bliver en meget stolt storesøster - det ligner hun næsten allerede :-)

Tillykke med jeres STORE pige! Må I og hun have en uforglemmelig og dejlig 3 års fødselsdag! Jeg kan faktisk huske min 3 års fødselsdag som den første, så det er en enormt vigtig fødselsdag, når man fylder 3 hele år!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SIKKEN en skønling I har jer der!!! Hun bliver en meget stolt storesøster - det ligner hun næsten allerede :-)

Tillykke med jeres STORE pige! Må I og hun have en uforglemmelig og dejlig 3 års fødselsdag! Jeg kan faktisk huske min 3 års fødselsdag som den første, så det er en enormt vigtig fødselsdag, når man fylder 3 hele år!!!

tusind tak skal du have vi synes naturligvis også hun er noget af det skønneste. :loveshower

og du kan tro vi har en masse planer når hun fylder 3 her d. 23. det er bare så vildt så hurtigt tiden går. og det slet ikke til at fatte at til næste år har vi måske en til. Tiden går alt for stærkt med de små omkring os, det med at stå på og blive hængende. smiler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER