lindus

Scanning

8 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg skal til NF den 16 juli. Ved I om man får kønnet at vide til den scanning eller er det senere i graviditeten? Dette er min første graviditet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man får ikke kønnet af vide til nf men du kan selv købe dig til en privat kønsscanning i uge 15-0 og eller kan du være heldig at de har tid til at kikke efter det når du skal til md scanningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg skal til NF den 16 juli. Ved I om man får kønnet at vide til den scanning eller er det senere i graviditeten? Dette er min første graviditet :rolleyes

Uhhh saa skal vi samme dag!!! det blir mega spaendende!!! held og lykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde: :) ja, det bliver meget spænnende. Jeg er lidt nervøs men self også spændt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!!! I min første graviditet gættede de på en dreng og det blev det og her anden gang har de gættet på en pige... Så man kan sagtens spørge om de vil kigge efter det!!! Chancen for de kan se det er nok størst jo tættere man er på de 14 uger... Da man først kan se køn ved 14 uger... Jeg var denne gang 13 + 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mino... Det er fra 14 + man kan købe scanning;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok Marianneberes, så vil vi spørge om de vil og kan se kønnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mino... Det er fra 14 + man kan købe scanning;)

Jeg havde set hos scanningsklinikken at det var fra 15-0 men har så lige set at ved scanningsjordmoderen kan de se det fra 14-0 godt nok koster det 100 kr mere og skal køre 15 km længere men pyt med det mange tak for info bestiller tid straks efter nf som dog først er når jeg er 13-0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER