Nitzen1987

Hvor meget sover jeres guldklumper?

9 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor meget jeres små guldklumper sover...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næsten hele tiden :) Lærke har nogle vågne perioder på max en time af gangen en 2-3 max 4 gange om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel sover også en hel del. Vi skal vække ham hver 3. time og give ham mad, han vågner ikke af sig selv. Og når vi endelig får liv i ham og får mad i ham, så falder han hurtigt i søvn igen. Og hold da op hvor sådanne små størrelser kan spise.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel sover også en hel del. Vi skal vække ham hver 3. time og give ham mad, han vågner ikke af sig selv. Og når vi endelig får liv i ham og får mad i ham, så falder han hurtigt i søvn igen. Og hold da op hvor sådanne små størrelser kan spise.... :-)

Er det noget i har fået anbefalet eller hvordan og hvorledes? Den sidste sygeplejerske fortalte os at vi bare skulle lade hende (Lærke) sove, hun skulle nok selv vågne når hun var sulten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget i har fået anbefalet eller hvordan og hvorledes? Den sidste sygeplejerske fortalte os at vi bare skulle lade hende (Lærke) sove, hun skulle nok selv vågne når hun var sulten.

Vi fik at vide på barselsgangen hvor vi var indlagt et par dage, at vi skulle holde et fast spisemønster, og de anbefalede at han skal spise hver 3. time. Og hvis han sov, skulle vi bare vække ham. Så det holder vi os til, men vi har da også selv snakket om det her med, at han nok skulle sige til hvis han var sulten. Men indtil videre holder vi fast i de 3 timer. :-)

Min mand mener at kunne huske noget med at sygeplejerskerne har sagt at han skal have 8 måltider om dagen, dette kan jeg dog ikke huske.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide på barselsgangen hvor vi var indlagt et par dage, at vi skulle holde et fast spisemønster, og de anbefalede at han skal spise hver 3. time. Og hvis han sov, skulle vi bare vække ham. Så det holder vi os til, men vi har da også selv snakket om det her med, at han nok skulle sige til hvis han var sulten. Men indtil videre holder vi fast i de 3 timer. :-)

Min mand mener at kunne huske noget med at sygeplejerskerne har sagt at han skal have 8 måltider om dagen, dette kan jeg dog ikke huske.... :whistling

Det med de 8 måltider lyder meget rigtigt - spurgte min sundhedsplejerske om Lærke havde. Trods at jeg lader hende sove til hun er sulten når Lærke at have de 8 måltider :) Men man må hellere følge hvad de siger på sygehuset! :) Men sjovt at der er så mange forskellige meninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores eksperter siger, at man ikke skal vække dem med mindre de er underernærede... Storm sover vel 3-4-5 timer af gangen. Nogle gange mere, andre mindre. Og hvor længe han er vågen variererer en del. Men han er altid sulten, når han vågner. Nogle gange skal han endda spise to gange, før han gider sove igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon sover helt ok, men er begyndt athave flere lange vågen perioder om dagen.

Om dagen er det meget skiftende, men han tager gerne en lang lur midt på dagen ca. 3 timer.

Resten af dagen mærker jeg bare efter hvad han er til.

Om natten har vi allerede en fast rytme: mad og puttes kl. 10 sover så til 02.30 og skal have mad og så sover han igen til kl. 6 og vil som regel så gerne sove igen til kl. 8.

Så det er helt fantastisk, så nu må vi håbe at det holder.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah sover, spiser, skiftes, sover spiser skiftes og er meget sovende i disse heeeeede italo-dage(39 grader i skyggen). Han vaagner selv med sult eller bare for at faa en taar, saa skufter vi og hygger, saa sover han igen i alt fra en 1/2 time til 2 1/2. Jeg skal holde ham vaagen under amningen, men det har jeg skullet fra starten og det er helt normalt, sagde de paa sygehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER