Chris123

Brunlig udflåd?

6 indlæg i dette emne

Har været ved lægen i dag, for at få taget en blodprøve, så vi kan se om hcg niveauet stiger..

Har de sidste 2-3 dage haft brunlig udflåd, det er sådan lys brun, lægen sagde at det kunne gå begge veje, altså enten var det en begyndende abort eller også så betød det ingenting.. Synes da godt nok bare at uheldet hagler ned over mig de her dage :(

Han forsikrede mig om at hvis det endte i en abort, så var det ikke noget jeg havde gjort, men en kromosomfejl, det var rart nok at høre, men føler mig godt nok noget nedslået alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå, at du er ked af. Ville bare sende dig et kram og så håber jeg at bebs bliver der. Vil lige sige, at jeg blødte en del i starten af graviditeten og også længere henne. Jeg er i uge 37 nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg kan bare så godt forstå din bekymring....! Jeg har for nogle uger siden skrevet en lignende indlæg herinde, så den kan du evt prøve at kigge i og se hvilke svar der kom der.

Brunligt udflåd er jo gammelt blod. Det kan stamme fra da ægget satte sig fast og det kan være en menstruations rest der kommer ud. Det er ikke ualmindeligt, men derfor er det rart nok at få det tjekket alligevel og man bliver bare helt vildt nervøs.

Jeg har to børn i forvejen og jeg havde flere blødninger i begge de to graviditeter. Og det var altså helt frisk blod. Hold nu op jeg hylede og rystede af nervøsitet, men begge endte med sunde og raske drenge :biglove

Denne gang har jeg så haft noget brunligt udflåd i uge 4+ og der fik jeg målt hcg for første gang og så igen en uge efter. Tallet steg fint og det brunlige udflåd forsvandt heldigvis.

Jeg havde så brunt udflåd i mandags igen og havde i weekenden haft nogle kraftige mavesmerter. Jeg blev akut scannet pga smerterne og det viste sig (som du nok har læst i et andet indlæg) at jeg havde været gravid med tvillinger og den ene desværre var gået til.

Jeg skriver ikke dette for at du skal blive mere nervøs, men for at understrege at det altså var pga smerterne jeg blev undersøgt. Når kroppen udstøder et dødt foster trækker livmoderen sig sammen i nogle ve lignende kramper for at få det hele ud og DET gør ondt.... det gjorde det ihvertfald på mig og denne historie har jeg hørt før.

Jeg håber det brunlige udflåd er helt normalt for dig ligesom rigtig mange andre oplever det og ender med sunde og raske babyer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for at høre at der er håb endnu! Det hjælper lidt.. :) Men er så småt begyndt at forberede mig mentalt på at der ikke er liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er ikke rare tanker at have.... :( Jeg er sikker på alt nok skal være helt fint. Hvis du aborterer skal kroppen jo udskille det døde foster og det vil ofte være med ve agtige smerter. Naturligvis ikke så kraftige som fødselsveer, men det gør ondt.

Håber alt er som det skal gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, du får også lige en :kram2 med på vejen herfra!!! Jeg har også blødt i min graviditet, to gange og i 14 dage i streg begge gange og er nu i uge 31 :)

Men det er hårdt!!!!! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER