Pumpkins

MR-scanning af fødsel

9 indlæg i dette emne

Ville lige linke til denne video, som er en MR-scanning af en igangværende fødsel. Vist nok første gang det er blevet gjort

Linket er fra politikens hjemmeside :)

link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fascinerende!!!! :o + :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det forresten ikke en MR-scanning (og ikke MD)? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det forresten ikke en MR-scanning (og ikke MD)? :unsure

Haha, jo! Den får jeg lige rettet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

omg, :respekt til kvinden, der ligger derinde og føder! Tror altså jeg ville få lidt pres af at ligge i en scanner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

omg, :respekt til kvinden, der ligger derinde og føder! Tror altså jeg ville få lidt pres af at ligge i en scanner!

:ditto

Ja, det er lidt crazy! Jeg skulle ikke nyde noget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er fedt!!!

Kunne godt finde på det :rolleyes Tænk at kunne se hvad der skete indeni en når man fødte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ville være helt fantastisk at have sådan en video af fødslen "indefra", men alligevel ikke fantastisk nok til at jeg vil ind i den boks at ligge :blush Forstår heller ikke rigtig hvordan det kan lade sig gøre, jeg har altid fået at vide, at det er vigtigt at man ligger MEGET stille når man er en MR-scanner, ellers bliver billederne dårlige. Man kan (sgu) da ikke forvente af en fødende at hun kan ligge stille? :blink

Hvis de en dag kan lave sådan en video vha. en ultralyd-scanner, så var jeg måske interesseret :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu så det ud til at der var rimeligt med plads i den scanner, dem jeg har ligget i har været noget mindre. Jeg synes ikke tanken om at føde i sådan en er særligt rar.

Men super spændende at se billederne, de kunne godt have vist lidt mere fra det. Dog synes jeg det ser helt voldsomt ud det knæk barnet får til sidst lige mens det glider ud af moderen... Ved godt at babyer har helt bløde knogler af samme grund, men det ser altså ret voldsomt ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER