linen

Hvad skal I, i jeres sommerferie?

6 indlæg i dette emne

Hey

Som overskriften siger - er jeg bare nysgerrig efter at høre hvad i andre skal i Jeres sommer ferie?

Venligst

Line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Line :balloons

Umiddelbart skal vi ikke noget i vores sommerferie da vi er ved at sælge lejlighed og forhåbentligt får købt vores drømmehus :loveshower Vi har dog talt om en afbudsrejse hvis vejret fortsætter som nu :boo

Caroline, min store datter, skal på højskole med sin farmor og faster samt til Frankrig med sin far så hendes sommerferie behøver jeg ikke være urolig for om bliver kedelig :)

Skal I ud at rejse?

Hilsen

Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også trukket den, men fredag aften besluttede vi os for at vi skulle en tur syd på - vi blev gift sidste sommer og havde ikke råd til ferie eller bryllupsrejse, og året før var vi ikke på sommer ferie, men tog en tur i januar, hvor manden min friede.

Så med de udsigter der var til vejret og en forestående operation til mig mv. synes min mand at vi havde fortjent en forhåbentlig god ferie.

Så vi lurede hele fredag aften og lørdag morgen bestilte vi en uge på Mallorca, i 2 værelses lejlighed med all inclusive på meget børnevenligt hotel. Det blev lidt dyrere end hvad vi havde talt om, men nu har vi gjort det - glæder os helt vildt og håber det er alle pengene væd.

Vi har ikke været på Mallorca før, nogen der kan anbefale noget vi skal opleve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Jesperhus. Der elsker vi at være. :) Så skal vi en del i sommerland syd, hvor vi har årskort til. Ellers bliver det vist ikke det store. Ville gerne have været et par dage, på bed and breakfast på Djursland, som min mand og jeg var på, for 10 år siden. Men det bliver lige dyrt nok, så det må blive ved tanken. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi nøjes med, at tage ud i vores sommerhus. Vi har rejst 4 gange her i foråret, så har ikke det helt store behov lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caros mor Camilla

Er lidt nysgerrig har i fået købt drømme huset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER