Sandra.B

Lige opdatering fra mig

2 indlæg i dette emne

Så var jeg til scanning nr. 2 i går for at få en afklaring på hvor "mange" små der der skulle gemmes inde i min mave :whistling

Når men manden min kunne ånde lettet op, der var "kun" en lille bebs til os :loveshower og vi fik også en afklaring på at jeg i går var 7+3 så jeg har termin d. 4. feb. 2013 :biglove

Så nu er der bestilt tider til diverse ting som 1. lægebesøg (som hos min læge strækker sig over 2 gange) og så er der også bestilt tid til nakkefoldscanning som først er d. 26.07 (der er længe til)!

Det helt store er også at jeg i dag (meget nervøs) fortalte mit arbejde at jeg så forlader dem igen til december (kom tilbage fra barsel d. 18. maj), så var lidt nervøs for at fortælle dem at vi nu skulle til at finde en vikar igen og sådan!! :badgirl Men de blev heldigvis meget glade og havde nok set det komme! Jeg måtte nemlig igår tag hjem fra arbejde, da jeg havde det virkelig skidt :puke

Så alt i alt en dejlig opdatering, selvom jeg lider meget mere af kvalme end jeg husker jeg gjorder sidst (måske jeg bare har glemt den dek)? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh en spændende opdatering, tak for den. Dejligt for manden han ikke skulle sidde med svede ture til scanningen, hvis han virkelig havde frygtet det. Smil.

Og dejligt du har fået det fortalt på jobbet. Det gør det altså bare lidt nemmere, når man kan sige det på jobbet. Jeg har endnu ikke sagt det, men det varer nok ikke så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER