patricia

Så blev jeg skannet(tidelig skanning)

9 indlæg i dette emne

:balloons

Jeg fik en overraskelse for jeg er sat til min fars fødselsdag 8 feb 2013:biglove

Så jeg ringede til min far og sagde af han skulle dele dag med den lillis ny,og det var han da super glad for

Og hjertet slog fint,jeg og min kæreste fældede en lille tåre da vi begge blev lettet og min kæreste ved hvor nervøs jeg er for af tabe baby

Men alt så fint ud,men jeg er stadigvæk meget bange for af det skal gå galt

Hvordan kan jeg blive mere rolig og ikke tænke på det går galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man ikke! Jeg er stadig urolig for at miste. Men jeg vil sige at jeg er blevet mere rolig først efter NF scanning, så køns scanning, da læge og jordemoder fandt hjertelyd, så kom MD scanningen. men mest af alt blev jeg rolig da jeg mærkede liv.

Alligevel har jeg været inde og få kørt en strimmel i ren panik.

Det er meget normalt og det betyder jo bare at vi elsker de små purk fra vi ser de 2 streger!

Men stort tillykke med den lille peanut :) det er så stort og fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til nf,,men føler der er en evighed til den 30/7

Håber det hele snart begynder af falde til ro i mine tanker,jeg er jo heller ikke så langt henne endnu så jeg kan jo heller ikke mærke noget til baby endnu

men det kommer også til af hjælpe mig til af blive rolig bare så man kan mærke liv,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændig enig med Maja/Majs. Det med at finde ro kommer i etaper, først NF, så små bobler i maven til slut at føle dagligt liv. Og hver gang man er til JM og får lov til at høre hjertelyden giver ro. Og alligevel har man de dage hvor man prøver at forklare maven at det ville være dejligt med lidt flere spark.

Du er nødt til at tro på det. Og sige at selvfølgelig bliver jeres spire hængende.

Tillykke med graviditeten. Håber snart du kommer til at nyde det ordentlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mit andet barn,men i den første var jeg slet ikke nervøs..på ingen måde

Men denne gang,jeg bliver bare så nervøs og går næsten i panik,når lægen taler om af nå til enden og skal føde

Måske er det fordi jeg llangt om længe er blivet gravid og er så bange for af miste det

Jeg prøver virkelig af berolige mig selv og sige af det bliver men jeg tør ikke kigge på nogen ting endnu og der bliver ikke kigget el købt noget før jeg kommer i uge 20

Min kæreste er ikke den store støtte.han kan bare ikke sætte sig ind i den følse jeg går rundt med <_< Det gør mig virkelig ked af det,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er nok ikke den rigtige til at komme med råd om hvordan man bliver mere rolig da jeg ventede vores nr 2 og sad på Skejby og ventede på at skulle ind til md scanningen gik jeg pludselig i panik for tænk sig hvis det viste sig at bebs var røget i uden jeg havde opdaget det på dette tidspunkt mærkede jeg tydeligt liv hverdag

Min mand havde MEGET svært ved at holde masken da jeg stod uden for Skejby og nægtede og gå ind for der var jo ingen bebs alligevel ;)

Nu er kr gravid for 3 gang og er rystende nærvøs igen så glæder mig til nf om små 3 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, så dejligt!!! tillykke med det! Og godt du nu kan have en rolig weekend med gode tanker om en dejlig meget lille en hvis hjerte banker i din mave :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med skanningen. :balloons

Jeg forstår dig godt, jeg var bange for at barnet skulle fejle noget så vores den første ville lide last osv.

Det er bare en følelse du bliver nødt til at acceptere og forsøge at arbejde med :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER