Klitgaard1990

Spark i 2. Graviditet.. Hvornår?

12 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, hvornår mærkede i bebs nr 2 sparke? Både indeni og udenpå maven..?

Jeg er idag 14+3 og synes jeg kan mærke den lille sparke derinde når jeg drikker koldt vand med isterninger i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej jeg er 15+4 og synes også jeg kan mærke spiren hoppe rundt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 14 - de første småbobler!

Uge 16 - ikke længere i tvivl...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke rigtig det er bobler.. Det mærkede jeg for 2 uger siden.. Nu føles det nærmere som rigtige spark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0-14+6 var jeg i tvivl.... synes jeg mærkede små strøg på indersiden, men aldrig nok til at jeg var sikker. 15+0 præsis fik jeg første lille spark :loveshower og så mærkede jeg liv hver dag, flere gange om dagen, resten af graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det skønt at i også mærkede spark så tidligt.. Jeg har gået og tænkt om jeg var blevet skør for i første graviditet mærkede jeg først spark 18+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at jeg var omkring uge 22 anden gang, men moderkagen lå også foran. Her ved nummer 3 var det fra uge 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første graviditet uge 15 og anden graviditet var det allerede i uge 10. Små strøg på indersiden, sååååå dejligt ved begge graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I første graviditet uge 15 og anden graviditet var det allerede i uge 10. Små strøg på indersiden, sååååå dejligt ved begge graviditeter.

Hov, jeg troede du skrev, hvornår man mærkede liv. Spark var cirka et par uger senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 14 - de første småbobler!

Uge 16 - ikke længere i tvivl...!

Ca. det samme her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at jeg mærker liv tidligt denne gang. Første gang var i uge 21 og anden gang uge 16/17 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER