Mommy

Er spændt og en smule nervøs....

8 indlæg i dette emne

Uha uha jeg er godt nok ved at være både spændt og nervøs for at skulle op og have taget 2.hcg blodprøve imorgen. Jeg fik taget den første for en uge siden pga mavesmerter og brunligt udflåd. Dette er heldigvis stoppet nu, men en lille bekymring har man jo stadig inderst inde i maven.... :unsure Håber tallet er super højt og alt er som det skal være med den lille spire.

Jeg skal så bare lige have fundet en god "undskyldning" for at køre fra arbejde i min middags pause.... hmm.... ikke at jeg behøver stå til regnskab, men mine kollegaer vil jo helt sikkert spørge hvad jeg skal og jeg tænker jeg vil sige jeg lige skal om forbi lægen pga et eller andet (som jeg så ikke har udtænkt endnu). Og det skal helst ikke komme frem endnu at jeg er gravid. Jeg vil gerne lidt længere hen :gravid

Uha hvor jeg håber og beder til alt er som det skal være....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare sig du skal ned og have taget en blodprøve - fx for vitaminmangel.

Eller at du skal aflevere en urinprøve..

:kram er sikker på tallet er helt som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du skal da ned og have tjekket for en urin vejs infektion... :) og selvfølgelig er tallet fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du får en positiv opdatering. Hvor hurtigt får man svar på sådan noget?

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går helt fint!!! positive tanker :)

eller sig du skal have en gammel vaccine opfrisket... :whistling

Held og Lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på blærebetændelse ;-)

Krydser for alt er fint :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2.hcg blodprøve overstået.... :loveshower Jeg får muligvis allerede svar imorgen over middag og ellers onsdag. Håber og ønsker alt er som det skal være. Jeg er heldigvis rimelig rolig med det nu efter første blodprøve viste fine høje tal :7himmel

Jeg valgte at sige jeg lige skulle have tjekket et modermærke som jeg har fået fjernet og som er kommet igen (sådan et har jeg nemlig, så jeg følte ikke jeg løj sådan helt :whistling )haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :loveshower

Min læge sagde dengang, at når tallene var så høje, så var det MEGET sjældent det endte galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER