Christina&Laura

Tigerspring

6 indlæg i dette emne

Hej alle samrnen

Jeg har lige et spørgsmål vedr. de her tigerspring. Hvornår skal man beregne dem fra? Cecilie kom den 30 april men min oprindelige terminsdato var den 6. maj.

Jeg har hørt noget om, at springene skal beregnes fra terminsdatoen, men er det rigtigt?

Mange knus fra

Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er fra terminsdagen ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså forskelligt. Anna er født 8 dage før termin, men følger skemaet i bogen stort set på ugedag.

Jeg tror, at hvis man har født indenfor almindelig fødselsdagperiode (evt. kun +/- 1 uge), så tæller fødselsdagen, men har man f.eks. født 4 uger før termin, skal man justere, så de måske kommer lidt senere end i bogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal regne fra terminen ja, men der er jo ingen garanti for at terminen er sat rigtig. Zoey er født 12 dage efter termin, men fik allerede sit første spring inden hun var 14 dage gammel. Skånes vil gætte på min termin burde have ligget en uge før. Når det første spring har været der kan du nogenlunde regne ud hvornår det næste kommer da man ved hvor lang tid der er imellem dem. Håber det giver mening :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske et mærkeligt tillægsspørgsmål, men hvordan ved man at ens barn har et spring?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro mig, du burde ikke være i tvivl!

Vi har den dejligste mest glade lille pige, som stort set aldrig græder og har et godt sovehjerte...

Når hun er igang med et spring græder hun meget og vil kun sove i mors arm :loveshower

Så deres opførsel bliver ændret... nogle er vist meget heldige at det ikke er så slemt... vi har fx kun 1-2 nætter pr spring der er forfærdelige, andre har vist en uges tid... og nogle babyer kommer vist også over det uden det er til at mærke har jeg hørt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER