Nitzen1987

Hvad har I fået i barselsgave?

7 indlæg i dette emne

En del af os herinde har allerede født :loveshower og resten følger snart trop :bd :bd :bd

Af ren og skær nysgerrighed kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvad I har fået i barselsgave? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået en masse sager på forskud: spritny Odder-barnevogn, triptrap-stol, tremmeseng, Stokke bæresele, sengetøj, puslepude, tæppe, tøjdyr osv ( foruden alt arvegodset)

Jeg ved ikke hvad folk mere vil komme med, når vi allerede er dynget til i gaver :-) Gavmilde mennesker... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået:

barnevognen af mormor og morfar ;),

en weekendseng og en MASSE tøj af farmor -

jeg har fået en Ole Lynggard læder armbånd med et lile vedhæng af hende :balloons

Tøj af de to store drenge deres far og kæreste ;)

4 blomsterbuketter.

Næste weekend holder vi "åbent hus" for venner og hvem der ellers gerne vil se hende, så der kommer nok lidt mere.... :o

Ikke at jeg synes vi mangler noget .... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået

Tøjsæt i størrelse 56 + Lamaze-legetøj af min søster + familie

Tøjsæt i størrelse 56 + bamse af min søster og hendes drenge

Kjole, bluse og strømpebukser i størrelse 62 af mine forældre + hæklet barnevognskæde med ugler af mine forældre

Hæklet barnevognstæppe og strikkede strømper, trøje og hue af mine svigerforældre

Strikket trøje str. 68 af et hold venner til mine forældre

Lamaze legetøj af et hold venner til mine forældre

Småfolk kjole str. 62 af mandens bror + familie

Name It heldragt str. 62 af min moster og onkel

Gavekurv med blandet godt til Maja + gavekort på 300 kr. + blomster fra mandens arbejde

To NameIt natdragte i henholdsvis str. 74 og 80 af en dame jeg knipler sammen med og hendes mand

Gavekort på 250 kr. fra mandens arbejde

Sparegris + 200 kr. fra mandens moster

Blomster fra mandens søster og hendes mand

Og så fik jeg et gavekort på 500 kr. til en tøjbutik af mine forældre

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke født endnu men har fået et sæt tøj af et vennepar samt min svigerforældre har købt babydyne og pude og sengetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en masse tøj i str 62 bla et über kært sæt i lilla med hvide prikker!

Så lidt legetøj, et badeslag, stof bleer og en ekstra puslepude :)

Og ikke mindst Lærkes yndlings sut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, vi har faaet VILDT meget, synes jegloveshower.gif

Mest toej og saa lidt legetoej. Meget af toejet er i 62 og sommertoej, saa jeg ved ikke, om han naar at komme i det. Men der er ogsaa rigtig meget fint iblandt, som han kan bruge snart eller til efteraar/vinter.

Vi har ogsaa faaet nogle dejlige oekobomuldstaepper og en silkekyse, som er guld vaerd til Noah, naar det blaeser i varmen.

Saa har vi faaet flere personlige gaver, som jeg vil laegge billeder op af, naar jeg faar tid :)

Et patchworktaeppe lavet til Noah af en ven af familien.

Et boernehoroskop

En flise med Noahs Ark til Noah, lavet af en keramiker, vi kender

En ramme med broderet Velkommen Noah, hans foedselsdato, vaegt og maal, lavet af aeldre dame i byen

Et andet taeppe, broderet med safaridyr(minder maaske lidt om en slags vaegtaeppe... ), lavet af ovenstaaendes datter

Min mor har givet os aktivitetstaeppet, sengehimmel, strikket uldsvoeb og laekker cardigan til sommeraftenerne.

balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER