vik

dåbsindbydelse

5 indlæg i dette emne

Hej alle..

Jeg er faldet over et billed af en dåbsindbydelse jeg syntes er såååå sød.

Over meget og lave den til når nu min lille prinsesse skal døbes.

Så vil høre om der er nogle herinde der evt, har en skabelon på den, eller ved hvor jeg kan finde en..??

Knuzzz :balloon

post-5158-072644000 1339520276_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ikke nemt selv at lave? ligner lidt en cirkel der er skåret en "slice" af og så hjul på... og den "slice" der er skåret af er brugt som skabelon til kalechen... Og hjulene er jo bare mindre cirkler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave selve vognen som en hel cirkel, som blev foldet på midten, så den kan åbnes som et kort.

Hvis ikke der er nogen, der ligger inde med en skabelon, kan jeg godt lave en til dig senere. Hvor store kunne du tænke dig, at kortet er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en der minder meget om - dog var det en vugge i stedet for en barnevogn.

Men princippet er det samme.

Jeg lavede den i fri fantasi. Altså jeg klippede det i sort karton, så jeg havde en skabelon.

Det er "bare en lidt oval cirkel, der er foldet på midten, som udgør selve vognen.

Så tegner du resten i hånden, så det passer sammen :loveshower

Det er nemmere end man først tror...

Vedhæfter lige et billede af vores invitation.

På billedet er også en gyngehest og "bodil" elefant - det var bordekortene :balloons

post-2127-090645700 1339597294_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ellers kom billedet over i et worddokument, og gør billedet så stort, som du ønsker, din indbydelse skal være og print ud. Klip delene fra hinanden og brug dem som skabelon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER