issa

Mavekramper

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vi døjer herhjemme med problemer med at komme af med afføringen. Hvilket resultere i mavekneb og øv i flere timer. Jeg cykler med hans ben og bøjer hans ben op men det hjælper ikke det store :( lægen anbefaler at man lige hjælper ham med et termometer (det er åbenbart normalt for drenge at have lidt problemer i den anledning) men jeg er ikke så vild med at bruge et termometer for han er jo så lille og numsen lige så, så er bange for at gøre mere skade end godt. Derfor søger jeg gode råd fra jer tøser. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mille døjede også med det.. Og jeg brugte altså den med termometeret.. Det virkede.. Andre råd har jeg desværre ikke.. Ved hvor øv det er.. Kram til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tit gjorde du det? Antal gange om dagen ? Jeg er så bange for at stikke den for langt. Mest fordi jeg havde en kiropraktor til den første som sagde at det måtte man for alt i verden ikke for man kunne prikke hul på tarmen og så skulle man barbubarbu på hospitalet. så er så ræd for at gøre det forkert.

Kan du huske hvor længe det tager?

Mange tak for krammet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan være en ide at gå på apoteket op købe et termometer med fleksibel spids, de er special designet til spædbørn så man ikke kan komme til at prikke huld på tarmen. Vi havde også en del problemer med Asta Maries mave da hun var lille, og det var også det trick vi brugte, kombineret med at cykle med benene og massere hendes mave med uret.

håber at i kan få lidt styr på lillemandens mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også det flexible thermometer, når jeg skiftede hende, samt masser sf massage af maven og cykling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde brugte mylicondråber til sine tvillinger, der begge led af luft i maven og mavekneb: Det hjalp hende...

God bedring med den lille :)

KH A

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver du ham D dråber? de små pus kan nemlig let få rigtig ondt i maven af dem der er baseret på kokosolie og har hørt om mange der har bedre erfaring med de d dråber der ikke er på kokosolie..

håber det går over snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER