Lone

Henvisning

3 indlæg i dette emne

Hejsa skønne BK kvinder :)

Jeg har taget besluttingen om at nu skal det være, jeg vil ringe til min læge og få en tid (skal noget andet også) også vil jeg få en henvisning :glad

Jeg kommer bare til at tænke... jeg har læst at flere starter ved en gyn.. Jeg blev henvist til Dronninglund i 2009 (mener jeg det var :blush ja gammel bliver man vel) af min daværende læge, som jeg desværre ikke har mere, manden mente han skulle på pension (hvad bilder han sig ind :gal var meget glad for ham )

Så jeg ved faktisk ikke rigtig hvem der er min læge længere, da det er et lægehus med flere læger, og er ikke særlig tit til læge ;)

Nåh men det jeg ville frem til var, startede i med det samme til udredning i Dronninglund eller var det ved en gyn?? og hvem besluttede det??

For det ville være nemmere for os i første omgang at "bare" starte ved en gyn i Aalborg, da vi "kun" har ca 45 min til Aalborg, men ca 1½ time til Dronninglund..

Det bliver et meget forvirrede indlæg det her... men jeg er i tvivl om jeg selv skal ha undersøgt sagen lidt inden, og hvad mine valgmuligheder er, så jeg kan forslå lægen dette... for sidst blev jeg som skrevet bare sendt afsted til Dronninglund af min læge, efter jeg havde fået taget diverse blodprøver nede ved ham..

Og jer der var til en alm gyn først, hvorfor gjorde i det, og blev i så sendt videre til dronninglund derfra???

Og jer der startede på dronninglund, hvorfor gjorde i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke været i Dronninglund, men ville bare sige, at vi blev sendt direkte til fertilitetsklinik. Jeg har ikke været ved gyn forinden. Det er sikkert også lidt af forskellige ting... vi vidste jo, at "problemet" er min mand

Held og lykke med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede hos en gynækolog - primært fordi det føltes knap så voldsomt, og så fordi min søde læge kendte bemeldte gynækolog og anbefalede ham. Nu er vi så udredt og skal videre til en fertilitetsklink på et hospital. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes... På den ene side, så har det været helt fint hos gynækologen - på den anden side så har jeg lidt en følelse af at skulle starte forfra på klinikken og af at have spildt tiden med den første runde undersøgelser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER