Mortilde3

Ondt i lænden - allerede?

7 indlæg i dette emne

Hej

Har de sidste par dage døjet med ondt i lænden. Altså det er der konstant, men bliver værre når jeg har stået lidt tid.

Jeg er kun i 6 + 5 så synes jo det er hurtigt. Har døjet med kvalme men det værste af den del er overstået nu, og generne er så åbenbart gået i lænden, men gener er jo på sin vis også positiv, det betyder jo at der sker noget i ens system, ik?

Men er det kun mig der døjer eller er der andre derude? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ondt i lænden så tidligt er højst tænkeligt ligamentssmerter. Det hele er nok allerede begyndt at bevæge sig lidt dernede :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg fik også ret hurtig ondt i lænden og hofterne.. jeg kan ikke holde til at stå for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i lænden så tidligt er højst tænkeligt ligamentssmerter. Det hele er nok allerede begyndt at bevæge sig lidt dernede :-)

Er ikke enig :) jeg fik konstanteret bækkenløsning i uge 5-6 så det kan sagtens være bækken problemer. Snak med din læge om det og få evt en henvisning til fys :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft bækkenløsning før, og mærkede de første små tegn igen meget tidligt. Jeg vil dog sige at jeg har haft det rigtig meget lettere denne min 4. graviditet med bækkensmerter end de første 3, og jeg tror faktisk det er pga jeg dyrkede styrketræning inden jeg blev gravid + i de første mdr. Så jeg tror at (den rigtige slags) forsigtig træning kan hjælpe ganske meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg holder lige øje med hvordan det bliver, og så må vi se. Jeg hviler mig en del lige nu pga træthed så det kan godt være at det med lænden bliver værre når jeg bliver mere frisk og er mere i gang. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja jeg døjer også allerede med lænde og rygsmerter.... :boo

Jeg havde bækkenløsning i begge mine to andre graviditeter, men denne gang kommer det godt nok tidligt med smerterne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER