Berit

Utålmodigheds-tråd....

20 indlæg i dette emne

Ja som I kan hører er jeg ved at være en UTÅLMODIG højgravid - og har faktisk først termin på fredag :whistling

Jeg er ved at være godt træt af at være gravid:

Lænden og skambenet gør ondt, maven tynger og er i vejen og jeg kan ikke finde ro om natten.... Plus at det efterhånden gør ondt når lillepigen buldre rundt derinde.... :glad

Er jeg den eneste som har det sådan at NU må hun faktisk gerne komme ud? :7himmel

Hvordan har I andre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nope... her er vi også en smule utålmodige... mest fordi jeg var helt sikker på at føde før tid (har termin på tirsdag)... Vi er så klar! Der er gjort hovedrent, alt er klar til lillesøster, kummefryseren er stoppet med mad, brød og kage... Der er endda styr på mine to store pigers tøj til første skoledag - og i dag fik vi lige købt penalhus til den nye skoletaske for midersten. Kan slet ikke gennemskue hvad jeg skal lave i næste uge, hvis jeg ikke har født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig ind i klubben for dem, der er ved at blive CRAAAZY!!!!!

Jeg har også termin tirsdag og har gerne villet føde de sidste 2 uger...

Og nu er jeg nået dertil, hvor jeg bare frygter at gå ti dage over tid og skulle sættes igang :blink

DET kan jeg ikke lige overskue nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt melde sig ind i klubben, selv om man stadig har 19 dage til termin. VIL SÅ gerne se min baby. Og jeg vil også gerne vide hvad det er for et køn, NU TAK !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo termin paa loerdag, altsaa om en uge, og var ikke utaalmodig foer efter de drilske snydeveer, der har vaekket mig to naetter i denne uge blink.gif

Naaede jo at fortaelle det til min mor begge gange, saa baade min far og mor har ringet og skrevet dagligt. Idag har jeg sagt at de godt maa lade vaere med det, for det kan jeg altsaa ikke lige holde ud laugh.gif De tog det heldigvis paent rolleyes.gif

Det er upraktisk, hvis det bliver i nat/imorgen, for byen fyldes af 150 gamle Fiat 500 og 250 mennesker, der skal spise i restauranten - saa har daddy altsaa travlt, lille Noah happy.gif

Nu faar vi se - jeg har stadig 1000 ting, jeg kan ordne, ogsaa i babyoejemed, saa skal nok klare det, trods utaalmodigheden cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest bare blevet dårlig til at finde på mere at foretage mig. Som hos dig gør lænd, bækkenled og symfyse rimeligt naller, og jeg vil gerne snart kunne bruge min krop ordentligt igen,

Omvendt er det jo meget hyggeligt at gå og nusse og læse krimier og sove lure... Min termin er også fredag, og jeg føler at jeg går og venter på den der kæmpestore ting, der vælter hele tilværelsen på hovedet. En slags stilhed før storm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først termin om 20 dage...

I dag fik jeg lidt mens-smerter, og nogle plukkeveer som nev - og min første tanke var:

NEEEJ ikke endnu!! Jeg NYDER at være gravid, og vil altså gerne have de sidste 3 uger med :rolleyes

MEN nu har jeg hele tiden forventet at gå over tid, så for mig har det ikke rigtig været en mulighed at skulle føde før om tidligst 20 dage :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Kan godt hører jeg ikke er den eneste der er utålmodig...

Jeg havde egentlig også regnet med at gå over tiden, men håber virkelig ikke det kommer til til ske :o

Har også haft - og har stadigvæk - rigtig mange plukveer.

De gør ikke altid ondt, men maven bliver ligesom en kanonkugle ;) så håber det "giver" noget...

For mit vedkommen glæder jeg mig også bare til at kunne kramme mine store drenge uden maven er i vejen eller at være småtræt hele tiden og ikke orke noget med dem...

Nå, JM på onsdag - må se hvad hun siger (håber ikke jeg når så langt :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh jeg er glad for at læse at jeg heller ikke er den eneste der utålmodig og jeg har stadig 8 dage til termin.

Men jeg er bare så utålmodig nu og aner ikke hvad jeg skal give mig til. Værelset er klar og det er begrænset hvor aktiv jeg kan være indtil kroppen siger stop.

Ind i mellem er jeg en stor plukve synes jeg. Jeg har dagligt mange plukveer, men ikke alle gør ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 9 dage til termin og utålmodigheden er sluppet op, lillesøster må meget gerne komme ud...

Uh jeg havde plukkeveer hele dagen igår samt jeg havde ondt i bækkenet, omkring skambenet at jeg næsten ikke kunne gå... Det hjalp jo ikke at vi skulle i glassalen og se Den eneste ene og sidde på restaurant for at spise. Det hjalp først da jeg kom hjem og slappede ordenlig af... Puha

samt hun møffer derinde og driller sin mor. Ligesom sin søster gjorde da jeg var gravid med hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er absolut også utålmodig, og jeg kan sige, at min mand er ligeså utålmodig som mig. Nu vil vi gerne have den lille guldklump ud i verden, og vide om det er en dreng eller en pige. Og så er jeg bare træt af den store mave. Øm i ryggen og lænden og den fødsel kan kun komme for langsomt. Og jeg har først termin om 12 dage..... :whistling

Jeg har dog længe haft en følelse af, at jeg IKKE kommer til at gå tiden ud, men man ved jo aldrig. Men det hjælper jo ikke just på tålmodigheden.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en smule utålmodig, men det er måske også mere uvisheden om at jeg ikke ANER hvornår fersken vil melde sin ankomst... Tror dog det bliver værre når jeg når terminsdato og ugen op til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg termin i morgen, og stadig ingen prinsesse her... Gad vide hvad jeg skal lave i dag. Nu er de to store afleveret, jeg har sat kaffen over... og så tror jeg nok det er mit klædeskab, der står for tur... men så kan jeg næsten heller ikke finde på mere at lave...

Nogle gode tips til tidsfordriv, når man har alt klart, kummefryseren er fyldt, man ikke gider se tv og har været igennem en kæmpe stak bøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg må bestemt også hører til her..

Der er stadig 17 dage til termin, men har de sidste 3 nætter har haft veer med ca ½ times interval, som så er gået i sig selv, for at komme igen, når jeg så endelig er faldet i søvn. Det hjælper ikke lige på humøret om dagen....

Jeg er så klar til at føde - jeg hører IKKE under kategoerien som elsker at være gravid - synes nærmest det er 9 måneder i helved, men vil gerne havde det som kommer ud af det.

Jeg har kastet op i samtlige måneder (hvilket jeg også gjorde med nummer 1) og har ondt i bækken, halsbrand en låst iskiasnerve osv...

Min søn er ved at blive syg, og min mand har lige 100000 ting han skal have afsluttet på jobbet inden det rigtig "passer" med barsel - men må indrømme jeg er temmelig ligeglad - en fødsel her skulle være mere end velkommen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for snydeveer, altsaa bask.gif

Jeg har haft en droemmegravidietet, men er ski ikke mere taalmodig af den grundcheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg må bestemt også hører til her..

Der er stadig 17 dage til termin, men har de sidste 3 nætter har haft veer med ca ½ times interval, som så er gået i sig selv, for at komme igen, når jeg så endelig er faldet i søvn. Det hjælper ikke lige på humøret om dagen....

Jeg er så klar til at føde - jeg hører IKKE under kategoerien som elsker at være gravid - synes nærmest det er 9 måneder i helved, men vil gerne havde det som kommer ud af det.

Jeg har kastet op i samtlige måneder (hvilket jeg også gjorde med nummer 1) og har ondt i bækken, halsbrand en låst iskiasnerve osv...

Min søn er ved at blive syg, og min mand har lige 100000 ting han skal have afsluttet på jobbet inden det rigtig "passer" med barsel - men må indrømme jeg er temmelig ligeglad - en fødsel her skulle være mere end velkommen!!!!

Ha ha sådan er det også herhjemme: Manden synes det ville være super hvis tøsen først kom fredag eller lørdag, så han liiige kan få lukket de sidste ting - og jeg er bare klar NU!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for snydeveer, altsaa bask.gif

Jeg har haft en droemmegravidietet, men er ski ikke mere taalmodig af den grundcheerleader3.gif

Aaarg snyde-veer - dem har jeg også: de sidste 3 - 4 nætter har tøsen bare buldret rundt, det har nevet og gjort ondt i 1 - 2 timer så man tænker: nu er der så småt gang i noget.... hvorefter det så bare stopper.... :bask

I morges nev det så stadigvæk, så håber da det betyder noget... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde være ulovligt med snydeveer... :lolhit

Jeg kan blive lidt småstresset - ikke over selve fødslen, men mere fordi vi lige skal have "afsat" den store. Så hvornår skal man ringe efter bedsteforældre osv. Mine forældre skal komme hvis det bliver om natten og tage sig af vores søn, men de rider bare ikke lige altid samme dag som de sadler, så tænker der går min. 2 timer fra vi har ringet til de faktisk er her... (heldigvis har vi gode naboer, som jo kan være her lidt hurtigere hvis det skulle går helt galt)

Men det ville nu være lidt nemmere hvis man bare vidste hvornår det gik igang - eller hvor lang tid man havde fra det startede til det sluttede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig - SNYDEVEER burde forbydes :-)

Ang. hentning af den/de store så har jeg selv to store som skal hentes, men heldigvis er de så store(9 og 13 år) så de kan godt være alene hjemme lidt indtil de bliver hentet af deres far (min eks.) :)

Altså 2 timer er ret meget - specielt fordi man ikke ved hvor hurtigt det går.... :rolleyes ...jeg tror jeg ville sige til min mor og far at når I ringer så må de komme med det samme så I ikke også skal gå og vente...:-)

Det er ikke så fedt med veer... :(

Men hvor ville det dog være dejligt hvis man viste at det startede natten til torsdag omkring kl. 02... eksempelvis .... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - Valdemar er så knap 19 måneder - så det er måske lige lovlig tidligt at satse på at han kan være alene hjemme... :whistling

Og de der forældre - det kan bare ikke gøres hurtigere. min mor har ringet i går at de har pakket bilen, men alligevel er jeg 99,999% sikker på at der går 2 timer, men de kan jo have lov til at overraske positivt.

Vi har dog plan B - som er naboerne, og de kan jo heldigvis komme rigtig hurtigt. Så kan de være her indtil mine forældre dukker op.

Dog skal det siges at min sidste fødsel ikke gik voldsomt stærkt. Vandet gik, men jeg fik ingen veer, og kom først rigtigt igang 12 timer senere efter at være blevet pumpet med vestimulerende drop - så hvis det er på samme måde, så er der jo slet ingen grund til panik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER