Myliona

Roder I rundt i hvor langt I er henne??

20 indlæg i dette emne

Jeg roder HELE tiden rundt i hvor langt jeg er henne!

Hvad med jer? Kan I stadigvæk huske uger og dage? kan som regel huske uger, men dage.. Puha.. ;)

Men det er også som om at det er blevet "Omvendt".. Til for få uger siden var det - "Nu er jeg så og så langt henne".. Og nu er det.. "Jeg har så og så langt tilbage" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke finde rundt i det for tiden. Bliver ved med at kludre rundt i 31. uge og 32. uge. Kan sgu ikke helt hitte ud af det. Giver skylden til ammehjernen.

Og nu hvor jeg er igang med indrømmelserne.... Hvornår er det man har termin? Er det 40+0 eller 41+0 eller noget helt tredje :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke finde rundt i det for tiden. Bliver ved med at kludre rundt i 31. uge og 32. uge. Kan sgu ikke helt hitte ud af det. Giver skylden til ammehjernen.

Og nu hvor jeg er igang med indrømmelserne.... Hvornår er det man har termin? Er det 40+0 eller 41+0 eller noget helt tredje :-/

Det er 40+0! :whistling

Så jeg har cirka 3½ uge igen.. :whistling

Normal fødselsperiode går "vist nok" fra 37+0 også frem.. Eller er det først 38+0??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke engang huske hvad dag det er mere :rolleyes

Troede jeg skulle til JM i dag, og da jeg så lige ville tjekke om jeg nu huskede rigtigt at det var kl 14.00....... Så stod der altså mandag d. 4. Juni kl 12.40 :rolleyes :whistling :blush

Så måtte brødebetynget ringe til min JM, og få en ny tid......

Så nu hedder det PÅ MANDAG KL 14.20! (husk det så ammehjerne!! :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske det.... Jeg er 33+6, og 34 fulde uger i morgen..... Får e-mails hver morgen fra min-mave.dk om baby og sådan, og der står hvor langt henne jeg er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske det.... Jeg er 33+6, og 34 fulde uger i morgen..... Får e-mails hver morgen fra min-mave.dk om baby og sådan, og der står hvor langt henne jeg er :D

Du snyyyyyyder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det værste af det hele er at det gør jeg også. Jeg kan stadig total fucke up i det 3 timer senere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører også rundt i det :rolleyes Havde perfekt tjek på det i starten, men nu bliver det tit bare noget mumlen om, at det er snart :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har ok styr på det. Men jeg er begyndt at tælle den anden vej, så nu er der under 8 uger til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fuld styr på det. Ved jeg skifter uge om torsdagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fuld styr på det. Ved jeg skifter uge om torsdagen :D

Jamend et er sådan jeg tæller også.. Ved jeg er 36+ noget.. også tænker jeg okay det er onsdag, så må jeg være plus 5 ;)

Men det er bestemt ikke noget jeg kan sige på sekundet hvis folk spørger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kikker på min Ticker hver dagwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved jeg er fulde 33 uger på søndag og ved så at det er plus 1 mandag og så er det rimelig til at holde styr på hehe :loveshower ellers er der jo en ticker der hjælper plus en daglig mail fra min mave :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter uge om onsdagen, så i dag er det 34+1. Men det er ganske rigtigt knap så let at huske, som for nogle uger siden, nok netop, som I andre også siger, fordi man er begyndt at tælle ned.. Så jeg har knap 6 uger igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men snyd ER tilladt :loveshower

Prøv selv, og du vil elske det! (Lød som en dårlig reklame)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Politikens Graviditets app til iPhone, den holder styr på det hele for mig. Jeg er helt væk, når folk spørger mig. Men nu er jeg heldigvis ved at være så langt at det bare hedder 'om en 6-7 uger' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Politikens Graviditets app til iPhone, den holder styr på det hele for mig. Jeg er helt væk, når folk spørger mig. Men nu er jeg heldigvis ved at være så langt at det bare hedder 'om en 6-7 uger' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snyder også og får sms :) Har vist aldrig haft helt styr på det med dagene. Skal altid lige tænke en ekstra gang når jeg bliver spurgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser kun den ugentlige opdatering.. :whistling Så præcist kan man da alligevel ikke fortælle hvad der sker lige DEN dag? Eller hvad står der i de daglige smser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fuldt styr på hvor langt jeg er, nokmest fordijeg er ved at være meget klar på at det er slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER