Guest Majkat

Tryghedsscanning

24 indlæg i dette emne

Jeg var hos lægen i dag. Hun tog en G test og sagde "den er sørme positiv" måske hun var overrasket, men jeg var i hvert fald ikke :D

Nå men jeg fik da heldigvis en henvisning til en scanning hos min gynækolog og kan ringe til dem i morgen og se hvornår jeg kan få en tid.

Jeg er bare SÅ nervøs.... Håber virkelig så meget på at se et lillebitte hjerteblink. Orker virkelig ikke at skulle igennem abort osv igen.

Jeg tænker hele tiden på om der mon er noget galt. Er min mave nu blevet mindre igen?! Hvorfor har jeg ingen kvalme?! Har det stik i maven mon noget med baby at gøre?! Hvorfor er jeg pludselig ikke så træt mere?!

Jeg glæder mig til den første scanning er overstået og håber de giver mig endnu en om ikke så lang tid, som de gjorde sidst.

Det bliver spændende hvornår jeg kan få tid til scanning!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå det må være svært at tro og stole på, krydser fingre for du snart skal se en lille spire med blinkende hjerte. :goodluck :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en tid i eftermiddag :D juhuuuuu jeg glæder mig, men har samtidig helt ondt i maven over nervøsitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik ikke super godt. Hun kunne sagtens se at jeg var gravid, men umiddelbart så fosteret kun ud til at være 4+6 og ikke 6+1. Hun kunne derfor heller ikke se hjerteblink :(

Jeg har fået tid til scanning på næste fredag og synes at der er evigheder til.

Jeg har bare lyst til at hyle, da det var på nøjagtigt samme måde min graviditet startede sidste gang.

Terminen hedder nu 6.2 i stedet for. Jeg bliver dog herinde indtil næste scanning er overstået, så jeg er helt sikker. Det håber jeg er ok.

Hun sagde heldigvis en positiv ting og det var at jeg nok skal få en scanning mere inden NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

håber bare det er fordi du er noget kortere henne end du troede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber, at du bare venter en lille februar fis i stedet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram2 :kram

Håber også det er en lille februar-bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også det er en februar spire der ligger derinde :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Det betyder bare rigtig meget med jeres støtte.

Jeg synes tiden går uendelig langsomt og der er evigheder til fredag. Der går ikke 10 minutter hvor jeg ikke tænker på det. Mit humør er bare ikke på toppen og jeg synes slet ikke det er sjovt.

Inderst inde har jeg nok allerede foreberedt mig på det værste fordi jeg ved at sandsynligheden er ret stor. Det lyder måske underligt, men jeg tror også bare at jeg gør det for at beskytte mig selv for ikke at blive alt for lykkelig og glad for denne graviditet før jeg ved at der virkelig er en chance for at der er nogen baby.

Jeg synes bare det er er så unfair at jeg skal gå her med kæmpe oppustet mave, så INGEN og jeg mener virkelig ingen, er i tvivl om at jeg er gravid.... undtagen mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Det betyder bare rigtig meget med jeres støtte.

Jeg synes tiden går uendelig langsomt og der er evigheder til fredag. Der går ikke 10 minutter hvor jeg ikke tænker på det. Mit humør er bare ikke på toppen og jeg synes slet ikke det er sjovt.

Inderst inde har jeg nok allerede foreberedt mig på det værste fordi jeg ved at sandsynligheden er ret stor. Det lyder måske underligt, men jeg tror også bare at jeg gør det for at beskytte mig selv for ikke at blive alt for lykkelig og glad for denne graviditet før jeg ved at der virkelig er en chance for at der er nogen baby.

Jeg synes bare det er er så unfair at jeg skal gå her med kæmpe oppustet mave, så INGEN og jeg mener virkelig ingen, er i tvivl om at jeg er gravid.... undtagen mig selv!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får lige en masser af :kram :kram :kram :kram :kram :kram herfra.

Er sikker på der ligger en lille feb spire til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig masser af :kram

Håber at det bare er fordi det er en februar spire

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for at alt er okay med lille spiren, og håber også på en lille februarbaby til jer... alt skal være okay.

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også bare sige at jeg krydser fingre. Og tror på en lille februarbaby! :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for allere jeres knus og kram. Det har virkelig været tiltrængt. Jeg har gået rundt i en zoombie lignende tilstand og på konstant været på grådens rand.

I dag var jeg til scanning igen. Jeg fik den heldigvis flyttet frem til i dag for jeg kunne simpelthen ikke holde det ud mere.

Vi så det skønneste lille hjerteblink på den lille spunk :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Terminen er rykket til 5. februar, så jeg hopper over i den næste gruppe. Jeg holder selvfølgelig øje med jer - især når jeres små babyer begynder at komme til verden.

Tusind tak for al jeres opbakning.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med en veloverstået scanning ;-)

Og super dejligt at bebsen bare skulle rykkes lidt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower Det var godt!!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh tillykke!!! Er glad for du fik saadan en god oplevelse ligesom mig igaar!!! Oensker dig kun det bedste for de naeste mange maaneder og en god weekend med ro i maven :)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons Fantastisk at det gik så godt! Nu kan du endelig nyde det :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre at der var hjerteblink! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for allere jeres knus og kram. Det har virkelig været tiltrængt. Jeg har gået rundt i en zoombie lignende tilstand og på konstant været på grådens rand.

I dag var jeg til scanning igen. Jeg fik den heldigvis flyttet frem til i dag for jeg kunne simpelthen ikke holde det ud mere.

Vi så det skønneste lille hjerteblink på den lille spunk :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Terminen er rykket til 5. februar, så jeg hopper over i den næste gruppe. Jeg holder selvfølgelig øje med jer - især når jeres små babyer begynder at komme til verden.

Tusind tak for al jeres opbakning.

:kram

Dejlig opdatering :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh hvor dejligt :loveshower

Tillykke tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER