Britt

Vi skal have en lille dreng!

5 indlæg i dette emne

Jeg var til MD-scanning i sidste uge, og kunne der se en lille dreng, der udvikler sig, som han skal. Herligt! ... Og lidt specielt: Så har jeg snart fem drenge, det er der alligevel ikke så mange, der kan prale af! Eneste problem er, at vi er ved at være løbet tør for drengenavne, som vi kan blive enige om. Så må vi jo se, om den lille kan få et navn! Men min datter på syv var godt nok skuffet, da hun fik det at vide: Hun ville rigtig gerne have haft en søster, da hun er ved at være godt træt af at være enepige i flokken (hendes storesøster mistede vi for år tilbage), hvilket også er forståeligt nok. Men det kan vi desværre ikke give hende, for det her er absolut sidste barn! (Det sagde vi også sidste gang, men denne her gang mener vi det!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med endnu en dreng..! Oooog at han er sund og rask!! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille dreng :loveshower :loveshower Hvor er det skønt med så mange drenge.. Min veninde har 5 piger, så der er også nok at se til..

Hvor er jeg ked af at høre med storesøster :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Storesøster, der i øvrigt er 7 år, skal nok vænne sig til tanken. Hun er allerede godt på vej her fem dage efter scanningen, taler snusfornuftigt om, at hun først og fremmest er glad for at blive storesøster igen. Hun blev bare umiddelbart så skuffet, da hun fik at vide, at det er en dreng, for hun havde sådan håbet på, at det var en søster. Og vi har også givet hende lov til at være skuffet og sagt, at vi da også gerne ville have haft en pige mere, for det ville vi da gerne (selvom vi samtidig er glade for "Lillebror"). Nu er hun også ved at vende den lidt om til, at så er hun jo noget helt specielt for os, fordi hun er vores eneste (levende) pige. ... Og ja: Hun er da noget helt specielt. Det er alle vores børn selvfølgelig hver især. Men det er da en gave at have børn af begge køn, og det har vi jo med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Hov, det var måske den storesøster, vi mistede, du omtaler Baby2011? ... Og ja: Det var en trist historie. Hun var vores førstefødte og døde ved fødslen i oktober 1994, med fødselsdag to dage efter min nuværende termin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER