Guest cmbk

Søde billeder til værelset

12 indlæg i dette emne

Og jeg kan ikke male selv - Så bliver det nogle overordentlige grimme billeder.

Wallstickers kan jeg heller ikke sætte op, da tapeten er ujævn(Savsmuld) Øv øv! <_<

Jeg vil så finde nogle søde billeder til babyværelset, men kan simpelthen ikke finde ud af HVAD det skal være. Jeg er hverken til Peter Plys, eller Prinsesser - Ville gerne have noget med dyr(evt. søde heste malerier) men hvor dælan finder jeg det henne?

:balloons

Og gerne på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Etsy er et mekka for billeder til børneværelset. Der er SÅ mange søde og fine at vælge mellem.

Og så kan jeg informere om, at vi på 2. år har en wall sticker siddende i gangen, som er savsmuldstapet. Den sidder helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høre godt nok ikke til herinde men

Jeg har valgt at male på væggende da jeg så kan få lige de figure jeg vil have men da jeg er en klovn til at male alt andet end tændstikke mænd så bruger jeg en overheads projektor så er det super nemt og male hva man nu har lyst til vi har haft kæmpe biler fra cars malet på væggende og peterplys og div ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høre godt nok ikke til herinde men

Jeg har valgt at male på væggende da jeg så kan få lige de figure jeg vil have men da jeg er en klovn til at male alt andet end tændstikke mænd så bruger jeg en overheads projektor så er det super nemt og male hva man nu har lyst til vi har haft kæmpe biler fra cars malet på væggende og peterplys og div ;-)

Sådan en er bare ret svær lige at låne, er den ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan leje dem på nettet men hvis man kender en skole lære eller en der sidder på kontor så er det jo også en mulighed

Jeg har valgt selv at købe en gav 1400 for den i 2007 og den har været brugt meget er lige gået i gang med at male noget blomster mønster halløj på væggende i soveværelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom bare med alle idéer.

Den med overhead bliver nok ikke lige en mulighed. Desuden har jeg heller ikke tålmodighed til den slags... :whistling

Det er da fedt, at man kan godt have wall-stickers på savssmuldstapet. Så vil jeg da prøve alligevel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver da gerne et par billeder til prinsessen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe de wallstickers man ville have på væggen og så klistre dem på et lærred...eventuelt male lærredet ensfarvet for at have en baggrund...ved ikke om det virker men tænkte det kunne være en mulighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine piger har en navneplakat fra www.navneplakaten.dk dem er jeg vild med :)

Den yngste har med ugler og den ældste har nu fået med alfabetet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper lige ind med et link :)

www.kindbynature.dk

De har mange søde ting - b.la søde billeder, f.eks. http://www.kindbynature.dk/shop/grisen-og-hanen-432p.html

Men det er jo selvfølgelig en smagssag :) Der er mange andre søde ting til børn på siden :)

Årh ja - nogen fine plakater! Dem skal vi helt sikkert have nogen af også :glad Tak for linket :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER