Barbamama

Sjove spisevaner

12 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger: Er der egentlig nogen af jer der har sjove spisevaner?

Herhjemme hitter spaghetti (og det SKAL være helt tørt og kedeligt... Ingen sovs, ingen ketchup, ingen salt, ingen fancy lækker pasta - men det tørre lange, der bare skal koges...) og kylling.

Og så spiser jeg en del sunlollys og drikker en del mælk. Men det er ikke så meget fordi jeg egentlig har lyst til det, det er mest fordi det kan holde halsbranden lidt i ave.

Jeg kan tilgengæld under INGEN omstændigheder kapere karry. Yuk! :puke

Hvad spiser I? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er begyndt at spise radiser og squash.. det har jeg aldrig rigtig spist før.. :whistling Men kan godt spise et helt bundt radiser og en squash om dagen!!!

Sunlolly er også ret populært :whistling Og KOLDSKÅL :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nutella... Damn, jeg kan leve af det! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter kogte kartofler med sovs. Om det er fordi jeg ikke har spist kartofler op til graviditeten eller om det bare hitter, ved jeg ikke. Men god er det.

Kakao er også fantastisk. Kan ikke have det i køleskabet.

Og så sun lollys. De er bare gode :)

De små potionsanrettede koldskål med kammerjunker som man kan købe. Dem kan jeg købe mig fattig i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg faldet for nogle små grønne sodavandsis som kan købes i fakta (uh, på tilbud i denne uge!) og som hedder Grønne monstre.... UHMM!! Dem spiser jeg mange af! :badgirl

Ellers er vandmelon også et hit, men synes bare det er så svært at finde gode vandmeloner..... <_<

Generelt er jeg vild med alt som er friskt og vandholdigt.....

Og chokolade :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ, egentligt ikke faldet i noget specielt som jeg spiser ekstra meget eller ikke spiste før... Spiser meget frugt, men det gjorde jeg i forvejen... er trods alt bedre end slik ;)

Men jeg kan stadig ikke drikke kaffe :( Har drukket det siden jeg var 3, så det er lidt et savn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft mange forskellige favoritter gennem graviditeten. Lige nu er det kammerjunker, koldskål, sodavandsis og melon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sjove spisevaner her, dog synes jeg den søde tand er blevet sødere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter jordbær, ost og is.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et eller andet for hyldeblomstsaft. :rolleyes

Kan normalt slet ikke lide saftevand, og indtil for et års tid siden kunne jeg ikke lide noget med hyldebær/hyldeblomst. Men nu er jeg bare VILD med hyldeblomstsaft! :biglove (men det skal være den rigtige slags... Kom til at købe et forkert mærke, og det duer altså ikke :badgirl )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De helt neutrale, billige krydderboller med smør. Skal være ristet og stadig varme ved indtagelsen! Der er hårde straffe til den, der nupper den sidste uden at købe nye, og de s.k.a.l være i skabet om morgenen, ellers klarer jeg ikke min kvalme. Kartofler med remoulade er også et sikkert hit, sådan nogle helt nye lune kartofler...DET er godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sjove spisevaner her, dog synes jeg den søde tand er blevet sødere :whistling

Kender det alt for godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER