mino

Privat kønsscanning

5 indlæg i dette emne

Ved godt at det er tidligt og tænke på men har i overvejet om i køber jeg til en kønsscanning så i kan få kønnet af vide inden md

Her mener manden det er spild af penge men må nok indrømme at jeg har planer om at overbevise ham om at det er jordens bedste ide at vi skal have det af vide i uge 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved godt at det er tidligt og tænke på men har i overvejet om i køber jeg til en kønsscanning så i kan få kønnet af vide inden md

Her mener manden det er spild af penge men må nok indrømme at jeg har planer om at overbevise ham om at det er jordens bedste ide at vi skal have det af vide i uge 15

Herhjemme er det på nøjagtig samme måde. Jeg vil gerne afsted og manden vil spare pengene og hente til MD... Men jeg skal nok få ret og ellers tager jeg selv afsted, så må han jo vente :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt ;-)

Jeg regner nu også stærkt med at få min vilje på den ene eller anden måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ku osse godt finde på det... ;) Men nu skal jeg om to uger have foretaget moderkagebiopsi, og forhåbentligt efter det allervigtigste gode resultat, kan jeg jo osse meeega tidligt få kønnet af vide :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart ha en kønsscanning :loveshower

Er så spændt og min datter Malou skal da ha tid til at forberede sig på om det er lillesøster og lillebror. Og jeg MÅ vide om jeg kan smutte på loftet og hente hendes nuttede babytøj eller om der skal indkøbes drengetøj ...

Så klart de 400 er det værd

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER