mino

Hvem har i fortalt at i er gravide

12 indlæg i dette emne

Her har vi fortalt det til svigermor og svigerfar og min mands søskende og de har alle fået besked på at holde helt tæt ;-)

Ville egentligt gerne have ventet med at fortælle det men der har været en del flytninger i familien også plejer det altid og være mig der sætte lamper op og sætter vaskemaskine til og det er den eneste regel je altid har haft når jeg er gravid det er at jeg ikke leger med strøm ;-)

Jo og så har jeg skiftet vedhænget i min halskæde fik en lille engel og ungernes oldemor da jeg var gravid med ham på 3 olde har altid haft noget med engle og mente at jeg skulle have den på til jeg havde født så kunne den beskytte baby

Jeg er helt sikker på at hvis hun havde været i live ( døde sidste sommer ) så havde hun opdaget med det samme at jeg er gravid pga vedhænget men hvornår det går op for andre det må tiden vise ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fortalt det til mine forældre, svigerne, min bror og svigerinde + mandens søster. Derudover ved min chef det samt et par veninder. Så ja, der er allerede mange der ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helst have ventet til efter nakkefold men på den anden side så vil man jo også gerne fortælle det ;-) før vi fik den yngste af vores sønner havde jeg en sa i uge 12 og alle vidste jeg var gravid det synes jeg var rigtig hårdt fordi jeg jo så mange gange skulle forklare at der ikke kom nogen baby så tror det er derfor jeg denne gang gerne vil vente simpelthen for at beskytte mig selv

Vores børn ved det heller ikke endnu og de får det først af vide efter uge 12 og der har svigermor også fået grøn lys til fortælle det på face ( hun er en af dem der laver opdateringer om alt og ingenting hele tiden )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine foraeldre, min mands foraeldre, min soester og et vennepar ved det- men faktisk ogsaa pga at vi skulle paa ferie sammen med dem til jul, og det blir saa ikke til noget jo. Saa synes det var fair at sige det til dem.

Men jeg venter helt sikkert med at sige noget paa arbejde til efter NF scanning- i forvejen er jeg desvaerre sikker paa at det ikke bliver modtaget godt, saa jeg vil ikke risikere at fortaelle det og saa sker der noget bagefter, ala SA eller noget i den stil.

Jeg har vildt meget lyst til at fortaelle det til ALLE!! :whistling men jeg vil heller ikke forklare mig over for 10000 af mennesker hvis det skulle gaa galt!

synes bare tiden gaar SAA langsomt!!!! har i det ogsaa saadan?! stadigvaek 6 uger til NF scanning, ahhhhhh!!!! :prik :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også tiden går alt for langsomt og glæder mig helt vildt til nf og md og ja blevet at elske sommeren hvor man tager til stranden med ungerne men næ nej denne sommer kan kun gå for langsomt så lad det nu bare snart blive 2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt det til alle :loveshower

På den ene side synes jeg osse det er alt for tidligt, men på den anden.. så ved jeg at jeg skal ha foretaget moderkagebiopsi, (faktisk om to uger ... :unsure ) har mistet halvvejs i en graviditet pga. sygt barn, og jeg har det faktisk bedst med at alle omkring os ved hvad der foregår, også HVIS det skulle gå galt.

Hvis vi valgte at tie stille, ville vi stadig blive enormt kede af det, og så vil jeg alligevel skulle forklare mig.... det ku jeg slet ikke gå med selv. Har fantastiske kollegaer, og ville ha brug for at dele med dem.

Så fortalte det lige omkring uge 7, og det blev modtaget fantastisk :loveshower Nu skal biopsien snart foretages, og har allerede fået tjenestefri, dejligt.

Fortalte familien det før arbejdet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstaar dig godt Sivtop! Ville oenske at jeg bare kunne raabe det ud til alle!!!men desvaerre har vi folk i familien som godt kunne finde paa at sige " naa du er ikke laengere henne!? Den kan jo godt naa at doe :klap

Og det gider jeg ikke hoere paa :( det er desvaerre ikke alle der er totalt glade paa andres vegne, selvom det er svaert at forstaa!

Saa jeg haaber bare at de uger til NF scan gaar virklig hurtig!!! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstaar dig godt Sivtop! Ville oenske at jeg bare kunne raabe det ud til alle!!!men desvaerre har vi folk i familien som godt kunne finde paa at sige " naa du er ikke laengere henne!? Den kan jo godt naa at doe :klap

Og det gider jeg ikke hoere paa :( det er desvaerre ikke alle der er totalt glade paa andres vegne, selvom det er svaert at forstaa!

Saa jeg haaber bare at de uger til NF scan gaar virklig hurtig!!! :wee

Det kan jeg også sagtens forstå... man gider bare ikke høre på dumme små-negative kommentarer, når man selv er så sprudlende glad :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig!! Saa indtil da kan min mand og jeg bare tulle rundt i vores egen lykkelige lille verden alene :loveyou :loveshower :lovebk :gravid og med jer soede piger self.!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt det til vores forældre og så har de venner vi har haft besøg af den sidste uges tid selv spurgt ad.

Glæder mig godt nok til at jeg selv tør råbe det ud til hele verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun fortalt det til vores forældre, søskende og et par venner. Folk ved godt at vi prøver at blive gravide efter jeg havde en sa sidste år. vi har derfor besluttet, hvis nære venner spørger hvordan det går, så vil vi ikke lyve men hellere sige at det går godt og det er lykkes for os igen. Hvis derimod ingen spørger ind til det vil vi gerne vente med at dele nyheden til vi er mere sikre på at det virkelig bliver til noget... Det er stadig for godt til at være sandt så tror ikke at det er gået helt op for os at vi endelig skal være forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nogen gange bliver man overrasket :rolleyes

Vi var til stor familiefest da jeg var ca 1 måned henne, og hvor vi ikke havde tænkt at fortælle det. Men foran alle spørger min svorgers mor, mens hun peger på min mave: Og hvornår skal det så være?? Jeg vil hårdnakket påstå at man intet kunne se, men det kunne hun, og vi ville ikke lyve, så der slap det ud.

Var egentlig godt, for 1½ uge efter blev jeg indlagt pga. for meget opkastning, og den var nemmere at forklare.

Desuden sagde vi det også til min mands forældre, slv om det var tidligt, og da hans mor så pludselig fik hjertestop og døde 14 dage senere, var vi virkelig glade for at vi havde fortalt det. :(

Jeg har til gengæld rigtig mange bekymringer om alt er vel til scanningen på næste onsdag, men det kender I jo nok også. Det er min første graviditet, med med en alder på 38 år, er risicierne jo dets større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER