Nitzen1987

Klub 40+

13 indlæg i dette emne

Nu har de første par stykker af os ramt 40+0 :o

Spændende at se, hvor mange der kan melde sig i denne klub, inden bebs beslutter sig for at komme ud :stork

Denne tråd kan bruges som en vente- og frustrationstråd og bare generelt smalltalk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he... Håber ikke du kommer til at skulle befinde dig herinde særlig længe :goodluck

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he... Håber ikke du kommer til at skulle befinde dig herinde særlig længe :goodluck

:bd :bd :bd :bd

Nej det håber jeg sandelig heller ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så her jeg melder mig ind. Jeg er simpelthen bange for at Astrid har det for godt derinde i hulen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+3 og utålmodigheden har virkelig meldt sig nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg føler med dig Anita. Jeg har været til igangsættelse fire dage i træk og der sker intet!!! Idag fik vi så at vide (efter at have ventet i et par timer) at jeg fik en pausedag fra igangsættelsen........Arghhhhh!!! Så tudede jeg oz om en gal! Men nu må vi jo så bare op på hesten igen imorgen <_< Jeg krydser fingre for at vi begge snart står med vores vidundere i armene! :biglove :loveshower :goodluck og en masse vestøv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg føler med dig Anita. Jeg har været til igangsættelse fire dage i træk og der sker intet!!! Idag fik vi så at vide (efter at have ventet i et par timer) at jeg fik en pausedag fra igangsættelsen........Arghhhhh!!! Så tudede jeg oz om en gal! Men nu må vi jo så bare op på hesten igen imorgen <_< Jeg krydser fingre for at vi begge snart står med vores vidundere i armene! :biglove :loveshower :goodluck og en masse vestøv!

Ej hvor frustrerende med igangsættelse over 4 dage... kan de sige noget om, hvorfor der ikke sker noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mentalt er jeg klar til fødsel, men kroppen ved jo ikke at den skal føde endnu....Jeg er jo kun 38+4 idag..... Igangsættelsespillerne skal modne livmoderhals og mund, men livmodermund er ikke spor åben:( Nu må vi se hvad der sker idag. Psykisk er det hårdt at skulle frem og tilbage på hospitalet flere gange om dagen og det fordrer jo heller ikke for gode og effektive plukkeveer når ens krop ikke kan slappe af:) Nå men jeg kan mærke at idag bliver en god dag :loveshower Pøj pøj til dig også. Er der stadig ingen tegn hos dig? Stort knus, vestøv og tanker til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mentalt er jeg klar til fødsel, men kroppen ved jo ikke at den skal føde endnu....Jeg er jo kun 38+4 idag..... Igangsættelsespillerne skal modne livmoderhals og mund, men livmodermund er ikke spor åben:( Nu må vi se hvad der sker idag. Psykisk er det hårdt at skulle frem og tilbage på hospitalet flere gange om dagen og det fordrer jo heller ikke for gode og effektive plukkeveer når ens krop ikke kan slappe af:) Nå men jeg kan mærke at idag bliver en god dag :loveshower Pøj pøj til dig også. Er der stadig ingen tegn hos dig? Stort knus, vestøv og tanker til dig

Ikke andet en en god portion plukveer dagligt og så får jeg også dagligt en ve-lignende smerte (tror jeg) hvor det murrer i underlivet og trækker over i lænden... i nat troede jeg, at jeg havde begyndende veer, men der blev jeg snydt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh - jeg vil også sættes igang - jeg er verdens mest utålmodige, og gider ikke være gravid mere. Synes snart jeg har været igennem 2x 9 måneder i h... utroligt man egentlig gad at gøre det igen.

Jeg må dog hellere væbne mig med det sidste tålmodighed der er at opdrive, eftersom jeg ikke har nået terminsdatoen endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Miss Risvig.

Du skal ikke ønske dig at blive sat igang.....Jeg er på femtedagen nu med min. to ture frem og tilbage til hospitalet om dagen og jeg er ikke det der minder om klar til at føde <_< Pt. sidder vi og venter på hvad lægerne nu vil gøre da jeg ikke må få flere piller og jeg ikke er det mindste åben således at de kan age vandet..... :whistling

Knu en meget træt igangsat gravid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, din stakkel - det lyder ikke rart, men hvordan kan det egentlig være at du er ved at blive sat igang når du ikke har nået terminsdatoen helt endnu?? Håber snart det lykkes for dig - sender masser af "naturlig" vestøv din vej...

Jeg ved heller ikke helt om jeg ønsker at blive sat igang - men går da og håber at der snart sker et eller andet af sig selv. Sidst fødte jeg en uge før tid, hvor vandet gik af sig selv, og er klar til det samme igen - evt NU... :whistling

Dog skal der helst ikke ske noget fra i morgen tidlig til fredag aften, eftersom min kære mand ikke er hjemme, og ret svær at komme i kontakt med, da han skal på et skib udfor Polens kyst... Og hvis man får kontakt, så når han alligevel nok ikke hjem i tide....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter stadig... er 40+5 i dag... og er ret frustreret. Jeg har aldrig gået mere end maks 1 dag over tiden med de to andre - så dette er absolut uvant! Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal få dagen til at gå i morgen, når jeg endnu engang skal sende børn i skole, bhv og manden på arbejde... Min jordemoder har vagt i aften/nat, så jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der sker noget SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER