Verdier

Endelig kom Max

4 indlæg i dette emne

Jeg blev tirsdag sat igang med to stikpiller, som tirsdag aften var ret hårde ved mig.. Onsdag morgen vendte vi tilbage til sygehuset og blev sendt ud og gå et par timer og der kunne de efterfølgende tage vandet på mug ved middags tid.. Jeg fik ve drop kl 15 og de øgede hele tiden mængden.. Havde voldsomme veer, men åbnede mig ikke rigtig.. Fra kl var ni til lidt over midnat, kørte den på det højeste med 5 veer på 10 min.. Jeg fik lagt epi lidt tidligere, men den virkede ikke rigtig.. Ved 23 tiden havde jeg pres bagpå, men han ville ikke rykke sig nedad og jeg begyndte at blive ret bange og sagde til dem at jeg var sikker på han var for stor til at komme ned.. Har aldrig været så ulykkelig over at jeg ikke følte mig hørt.. Lidt over midnat blev der dog ringet efter en læge for at undersøge mig og hun mente ikke han ville komme ned og at jeg havde lagt for længe..

Blev derfor kørt til akut KS og han blev her født kl 01.15 :)

Jeg mistede dog knap tre ltr blod, så så ham kun lige kort og lå på bordet et par timer for St få standset blødningerne og få nyt blod.. Da kl var 5, kom jeg på barselsgangen, hvor far og søn sov ligeså fint.. Fik ham op til mig kl 6 og har bare nydt ham lige siden.. Hvor er han bare dejlig.. Og størrelsen, ja jeg forstår godt han ikke kunne komme ud - 58 cm lang og vejede 4860 g.

Men han er perfekt og glæder mig til at storesøster kommer om lidt og skal møde ham.. Skal desværre være indlagt min. 5 dage.. Men sådan er det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke ned ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke og sikke en skøn basse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tilykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER