Myliona

Surt opstød, over folk der har alle de kloge ord..

30 indlæg i dette emne

Jeg er SÅ træt af at høre på folk efterhånden..

Først var det, da jeg "påstod" at jeg ville glæde mig til at komme ud og arbejde igen, når min barsel var færdig..

"Nej da.. Når du først har fået dit lille pus, så går barslen SÅ hurtigt, også ville du ønske den var endnu længere"

GAH LAD VÆRE at fortæl mig hvad "jeg vil".. Jeg SAVNER allerede at arbejde som lærer NU.. Og jo, jeg vil da nyde at være på barsel med min baby - men jeg glæder mig altså allerede til at komme ud og undervise igen <_<

Så var det, da vi fortalte vi efter hende her, ville vente 3 års tid med at få en mere, så jeg måske var heldig at have en fast stilling..

"Nej da.. Når først I har fået en, så går der altså ikke lang tid før man vil have en mere!"

LAD nu være - det er meget muligt, men jeg vil som sagt gerne arbejde og jeg vil helst ikke der pludselig står jeg har været væk fra folkeskolen i 3-4 år!

Så kommer den i forhold til vægten.. Jeg er utrolig bange for ikke at tabe mig efterfølgende, og jeg har taget cirka 10 kg på..

"DET er jo ingenting, så det behøver du slet ikke være bange for"

NEJ - MEN DET ER JEG.. Jeg har brugt lang tid på at komme ned og veje 84 kg, og manglede stadigvæk at tabe 10 kg da jeg blev gravid- det betyder noget og fylder..

I dag, er dråben så IGEN kommet..

Jeg bliver ved at sige at jeg HÅBER jeg ikke føder før tid - og hvis jeg gør, så helst ikke mere end 3 dage. Når folk spørger "hvorfor", forklarer jeg at min kæreste bliver student, og det er rarest hun ikke lige rammer en eksamen, så han må udsætte det til august, og vi så får bøvl med at søge en uddannelse til ham osv.

"Jamen hun er da vigtigere end hans eksamner" - JA, men derfor kan vi jo godt HÅBE!

"Han bliver da lykkelig, lige meget hvornår hun kommer" - JA, men derfor må vi jo gerne HÅBE det lige passer perfekt ind i vores planer!

"I må bare acceptere at hun kommer når hun kommer" - JA, men derfor så HÅBER vi stadigvæk hun venter til efter 26 juni ;)

"Bare hun er sund og rask" - JA.. Men det er bestemt også det vigtigste - men derfor så HÅBER vi stadigvæk hun kommer så det passer "os" bedst :rolleyes

er SÅ træt af at folk altid skal komme med de der.. "Jamen det vigtige er hun er sund og rask" og "Hun kommer når hun kommer" og "Det kan man jo ikke planlægge".. Åh, hvor hænger det mig langt ud af HALSEN! VED at sådan siger folk - det gør jeg nok også selv.. Men EJ, hvor er jeg træt af at høre på det!

Og slut for mit sure opstød - havde lige brug for at lufte det, så jeg slap for at rive hovedet af en veninde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Baaah! Jeg kender det godt! <_<

Man ved jo godt alle de kloge ting, og at man ikke kan bestemme og planlægge når det gælder graviditet! Men derfor kan man jo godt håbe!

Jeg håber alting bliver som i ønsker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at høre på folk efterhånden..

Først var det, da jeg "påstod" at jeg ville glæde mig til at komme ud og arbejde igen, når min barsel var færdig..

"Nej da.. Når du først har fået dit lille pus, så går barslen SÅ hurtigt, også ville du ønske den var endnu længere"

GAH LAD VÆRE at fortæl mig hvad "jeg vil".. Jeg SAVNER allerede at arbejde som lærer NU.. Og jo, jeg vil da nyde at være på barsel med min baby - men jeg glæder mig altså allerede til at komme ud og undervise igen <_<

Så var det, da vi fortalte vi efter hende her, ville vente 3 års tid med at få en mere, så jeg måske var heldig at have en fast stilling..

"Nej da.. Når først I har fået en, så går der altså ikke lang tid før man vil have en mere!"

LAD nu være - det er meget muligt, men jeg vil som sagt gerne arbejde og jeg vil helst ikke der pludselig står jeg har været væk fra folkeskolen i 3-4 år!

Så kommer den i forhold til vægten.. Jeg er utrolig bange for ikke at tabe mig efterfølgende, og jeg har taget cirka 10 kg på..

"DET er jo ingenting, så det behøver du slet ikke være bange for"

NEJ - MEN DET ER JEG.. Jeg har brugt lang tid på at komme ned og veje 84 kg, og manglede stadigvæk at tabe 10 kg da jeg blev gravid- det betyder noget og fylder..

I dag, er dråben så IGEN kommet..

Jeg bliver ved at sige at jeg HÅBER jeg ikke føder før tid - og hvis jeg gør, så helst ikke mere end 3 dage. Når folk spørger "hvorfor", forklarer jeg at min kæreste bliver student, og det er rarest hun ikke lige rammer en eksamen, så han må udsætte det til august, og vi så får bøvl med at søge en uddannelse til ham osv.

"Jamen hun er da vigtigere end hans eksamner" - JA, men derfor kan vi jo godt HÅBE!

"Han bliver da lykkelig, lige meget hvornår hun kommer" - JA, men derfor må vi jo gerne HÅBE det lige passer perfekt ind i vores planer!

"I må bare acceptere at hun kommer når hun kommer" - JA, men derfor så HÅBER vi stadigvæk hun venter til efter 26 juni ;)

"Bare hun er sund og rask" - JA.. Men det er bestemt også det vigtigste - men derfor så HÅBER vi stadigvæk hun kommer så det passer "os" bedst :rolleyes

er SÅ træt af at folk altid skal komme med de der.. "Jamen det vigtige er hun er sund og rask" og "Hun kommer når hun kommer" og "Det kan man jo ikke planlægge".. Åh, hvor hænger det mig langt ud af HALSEN! VED at sådan siger folk - det gør jeg nok også selv.. Men EJ, hvor er jeg træt af at høre på det!

Og slut for mit sure opstød - havde lige brug for at lufte det, så jeg slap for at rive hovedet af en veninde ;)

:kram2 Jeg kan SÅ meget relatere til det med at I HÅBER at hun ikke kommer før tid... Jeg står jo i ca. samme situation, da jeg selv skal til eksamen lige inden termin. Og jeg synes det MEGA irriterende, når folk siger, at det vigtigste er at lillemanden er sund og rask, for det har jeg da virkelig ikke sagt noget om, at det ikke er :blink Men hvis man nu BÅDE kunne få en rask baby OG at h*n gad komme liiiiiige når det passer (hvilket jo slet ikke er så usandsynligt) så ville det jo være HELT perfekt. ;) Og det må man da gerne håbe på :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

total sympati :kram herfra - Jeg håber omvendt på at føde FØR tid for ikke at komme for tæt på min mors fødselsdag og der siger folk ca. det samme - Jeg HÅBER nu stadig hun kommer lidt før tid, bare et sted mellem en uges tid og et par dage! Jeg har delt min fødselsdag med min søster hele mit liv (en problemstilling tvillinger selvfølgelig også har) og det er da meget sjovt at fortælle at jeg blev født på hendes 2 års fødselsdag og vi med sikkerhed ved at der er 2 år, 11 timer og 9 minutter imellem os, men det betyder også at jeg ikke har en eneste dag der bare er MIN dag og det ønsker jeg ikke for min datter. Selvom det ikke er helt det samme og de nok næppe får det samme i gave og skal sidde med ryggen til hinanden når de pakker op, (selvom man er virkelig forskellig) - men en fødseldag er bare HELT speciel i mine øjne, nok fordi jeg aldrig har haft min egen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

total sympati :kram herfra - Jeg håber omvendt på at føde FØR tid for ikke at komme for tæt på min mors fødselsdag og der siger folk ca. det samme - Jeg HÅBER nu stadig hun kommer lidt før tid, bare et sted mellem en uges tid og et par dage! Jeg har delt min fødselsdag med min søster hele mit liv (en problemstilling tvillinger selvfølgelig også har) og det er da meget sjovt at fortælle at jeg blev født på hendes 2 års fødselsdag og vi med sikkerhed ved at der er 2 år, 11 timer og 9 minutter imellem os, men det betyder også at jeg ikke har en eneste dag der bare er MIN dag og det ønsker jeg ikke for min datter. Selvom det ikke er helt det samme og de nok næppe får det samme i gave og skal sidde med ryggen til hinanden når de pakker op, (selvom man er virkelig forskellig) - men en fødseldag er bare HELT speciel i mine øjne, nok fordi jeg aldrig har haft min egen.

Puha - jeg er tvilling, så ih hvor jeg kender det..

Sjovt nok, har jeg lige i en tråd på facebook, netop sagt en af de dårlige ting ved at være tvilling, var at man fx aldrig var "centrum" på sin fødselsdag!

Ih hvor var jeg ked af det som lille at man altid skulle "dele".. og ja, den der med man skulle sidde med ryggen til hinanden - BAH!

Kan godt forstå du HÅBER du føder før tid.. Og ved godt det ikke betyder det er vigtigere at føde før tid, end at din baby er rask ;) :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor kan jeg kende det.. Det værste synes jeg, er når det er folk, der ikke ved en skid, når de udtaler sig!

På mit studie er der nogle af pigerne, hvis søskende har fået børn, og det har gicet dem - tror de selv - en hulens masse viden.

bl.a. har de "lært mig" at

- man kan ikke se om en kvinde er gravid før hun er i 5. måned (minimum)

- Man kan godt løbetræne som højgravid

- Man bestemmer helt selv hvordan man vil føde, og man kan altid "bare" vælge kejsersnit, for det er jo den nemmeste løsning

- At det bedste er at føde på.privathospital, og det kan man jo "bare" vælge..

ih, hvor kan deres skråsikre holdninger irritere mig. Der er ikke langt fra "hvordan går det?" til min søster bla bla bla" øv, hvor hænger det mig langt ud af halsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for jeg ikke er den eneste...

Ved jo godt at folk mener det godt når de siger det, men ih hvor er jeg bare træt af at høre på det.. Og egentlig tænker jeg; med min nuværende viden, vil jeg da forsøge at lade være at kloge mig på gravide.

Det er ligesom når jeg siger:

Tror aldrig jeg bliver træt af at mærke hende sparke "Jo, bare vent til de sidste uger" - jeg ELSKER stadigvæk at mærke hende, og der er "kun" 30 dage igen - så jo, det kan da godt være jeg bliver træt af det, men kan ikke forestille mig det endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck dem, folk har ALTID så travlt med hvad der er bedst for andre.

Hvorfor er det at nogle folk forsøger at putte en ned i deres små rammer og kasser?

Forstår godt du blev ked/ træt af det, fuck det livet er meget mere end folk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck dem, folk har ALTID så travlt med hvad der er bedst for andre.

Hvorfor er det at nogle folk forsøger at putte en ned i deres små rammer og kasser?

Forstår godt du blev ked/ træt af det, fuck det livet er meget mere end folk :balloons

:kram TAK.. Det værste er jo, at jeg godt ved jeg også selv kan finde på det - eller har kunnet finde på det! Håber jeg blive rbedre til at tænke over det i fremtiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram TAK.. Det værste er jo, at jeg godt ved jeg også selv kan finde på det - eller har kunnet finde på det! Håber jeg blive rbedre til at tænke over det i fremtiden..

Så kunne det jo ikke bedre, giv dig selv et skulderklap over at du har udviklet dig klem :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et :kram herfra!!! Er ikke så langt som dig endnu, men kender udemærket til "kloge åge bemærkningerne" allerede.. Og JA de er SÅ udmattende og ALT for irriterende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor kan jeg kende det.. Det værste synes jeg, er når det er folk, der ikke ved en skid, når de udtaler sig!

På mit studie er der nogle af pigerne, hvis søskende har fået børn, og det har gicet dem - tror de selv - en hulens masse viden.

bl.a. har de "lært mig" at

- man kan ikke se om en kvinde er gravid før hun er i 5. måned (minimum)

- Man kan godt løbetræne som højgravid

- Man bestemmer helt selv hvordan man vil føde, og man kan altid "bare" vælge kejsersnit, for det er jo den nemmeste løsning

- At det bedste er at føde på.privathospital, og det kan man jo "bare" vælge..

ih, hvor kan deres skråsikre holdninger irritere mig. Der er ikke langt fra "hvordan går det?" til min søster bla bla bla" øv, hvor hænger det mig langt ud af halsen

Oh my! Så har jeg vist været gravid i over et år nu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yeah! Jeg håber også at fister ikke kommer på min 30 års fødselsdag (4 dage før termin) og hvis jeg må drømme rigtigt meget, håber jeg at der bliver ca en uge eller mere imellem vores fødselsdage. Får kommentarerne: det ville da være en skøn fødselsdagsgave - det kan man jo ikke vælge - arh, det er da ikke slemt at dele fødselsdag.

Og lad mig nu understrege at jeg meget gerne vil have fister, selvom han skulle dukke op på min fødselsdag, men som and også skriver, så er det da rart at have sin fødselsdag lidt i fred. Især fordi vi ellers skal dele runde fødselsdage resten af livet, hvilket JEG da nok skal overleve, men det er da lidt synd for knægten, at "tillykke" altid skal følges af en kommentar om moar. I hvert fald bare nemmere at have fødselsdage i ca. Hver sin uge, ikk:)

Vi har også fået flere kommentarer om HVOR puslebordet hører til. Vi har det i Fisters værelse, men det er åbenbart smartest at have det som slå-ud på væggen, i badeværelset (for drenge tisser jo ud over det hele) og/eller i eget soveværelse (fordi så er det lige ved hånden). Oh my! Jeg tror vi klarer den med en klud på drengen og plads i børneværelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

total sympati :kram herfra - Jeg håber omvendt på at føde FØR tid for ikke at komme for tæt på min mors fødselsdag og der siger folk ca. det samme - Jeg HÅBER nu stadig hun kommer lidt før tid, bare et sted mellem en uges tid og et par dage! Jeg har delt min fødselsdag med min søster hele mit liv (en problemstilling tvillinger selvfølgelig også har) og det er da meget sjovt at fortælle at jeg blev født på hendes 2 års fødselsdag og vi med sikkerhed ved at der er 2 år, 11 timer og 9 minutter imellem os, men det betyder også at jeg ikke har en eneste dag der bare er MIN dag og det ønsker jeg ikke for min datter. Selvom det ikke er helt det samme og de nok næppe får det samme i gave og skal sidde med ryggen til hinanden når de pakker op, (selvom man er virkelig forskellig) - men en fødseldag er bare HELT speciel i mine øjne, nok fordi jeg aldrig har haft min egen.

Puha - jeg er tvilling, så ih hvor jeg kender det..

Sjovt nok, har jeg lige i en tråd på facebook, netop sagt en af de dårlige ting ved at være tvilling, var at man fx aldrig var "centrum" på sin fødselsdag!

Ih hvor var jeg ked af det som lille at man altid skulle "dele".. og ja, den der med man skulle sidde med ryggen til hinanden - BAH!

Kan godt forstå du HÅBER du føder før tid.. Og ved godt det ikke betyder det er vigtigere at føde før tid, end at din baby er rask ;) :badgirl

Ej hvor sjovt at I begge har det lige modsat af mig :) Min bror blev født på min 4 års fødselsdag og jeg har aldrig haft behov for at have min egen dag. Jeg bliver altid forarget over at folk synes det er synd for os, for vi har ikke noget imod det :) Det samme har jeg hørt fra de tvillinger jeg kender, at sådan er det jo, og det at holde fødselsdag uden den anden føles mærkeligt :unsure

Selv nu her føler jeg det er underligt at fejre fødselsdag uden ham, og det er altså 12 år siden jeg flyttede hjemmefra :D

:btopic Så kan jeg sagtens følge dig i din frustrationer. Jeg fik også meget den med at vi nok snart skulle have en mere (normen var i hans familien max 2 år imellem) og jeg skulle ikke nyde noget af den slags. Har derfor fået mange hug for at der er knap 4 år imellem pigerne <_<

Selvfølgelig vil i da helst undgå at hun bliver født til en eksamen. Det er da det mest praktiske at ønske. Det er da der slet ikke noget forkert i og det burde folk da kunne se :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så den, der næsten er allerværst, synes jeg: "Jaja, bare vente, du bliver KLOOOOOOGERE" :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så den, der næsten er allerværst, synes jeg: "Jaja, bare vente, du bliver KLOOOOOOGERE" :shooter

Åhh ja! Sætningen "bare vent" er simpelthen den værste!!!! Hader det allerede!!! Min storesøster advarede mig om det og det er så at sige gået i opfyldelse! Øv! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så den, der næsten er allerværst, synes jeg: "Jaja, bare vente, du bliver KLOOOOOOGERE" :shooter

Årh ja! så lad mig dog leve i lykkelig uvidenhed INDTIL!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk er jo i virkeligheden nogle spader..... <_<

Jeg er også pænt træt af dem, der spørger, hvordan jeg har det, og jeg så svarer, at jeg har det godt men med småskavanker, og de så ALTID skal begynde at berette om nogen, de kender, som havde det MEEEEEEEEEEGET værre end mig, så jeg skal ikke brokke mig. JEG BROKKER MIG HELLER IKKE - DU SPURGTE JO SEEEEEEELV!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja! så lad mig dog leve i lykkelig uvidenhed INDTIL!

Og der KUNNE jo faktisk også i realiteten være en lille bitte bitte chance for at man faktisk havde ret og derfor IKKE blev klogere på det punkt, men derimod viste at xxx faktisk GODT kunne lade sig gøre :P

Folk er jo i virkeligheden nogle spader..... <_<

Jeg er også pænt træt af dem, der spørger, hvordan jeg har det, og jeg så svarer, at jeg har det godt men med småskavanker, og de så ALTID skal begynde at berette om nogen, de kender, som havde det MEEEEEEEEEEGET værre end mig, så jeg skal ikke brokke mig. JEG BROKKER MIG HELLER IKKE - DU SPURGTE JO SEEEEEEELV!!! :klap

ENIG! Eller dem, der spørger og så ikke rigtig kan kapere svaret, og så bare står sådan lidt.... "Nå, men BORTSET fra det, så går det jo meget godt, ikke?" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sgu også lidt træt af spørgsmålet "Hvornår skal du føde?" Altså som om jeg ved det??? Jeg ved godt, at folk spørger efter ens termin... Og den fortæller jeg også... Men det virker som om at alle forventer, at så er der lige kryds i kalenderen og så føder man da bare lige der. Mellem klokken 14 og 16, faktisk - fordi så passer det med at folk kan komme forbi og se bebs efter arbejde :blink Jeg vil bare rigtig gerne have udbredt opfattelsen af at "normal fødselsperiode" faktisk strækker sig over FEM uger, og at man derfor strengt taget ikke ved en hujende fis, og kun kan håbe...

F.eks. skal jeg jo til eksamen sidst i juni, og hvis jeg så fortæller folk at jeg er lidt nervøs for om fødslen kommer i vejen, så kommer den sikkert som amen i kirken:

- Jamen hvornår skal du føde? (eller hvornår har du termin?)

- 8. juli

- Nå, jamen så har du jo over en UGE efter eksamen

o0(Ja, hvis baby har tænkt sig at komme på klokkeslet)

- Og ALLE går også over tid

o0(Gu gør de røv... X% gør, men normal fødselsperiode er fra 37+, dvs. 17. juni... Og det passer jo latterligt med min eksamen. Så jeg forbeholder mig altså retten til at være nervøs!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er bare så latterligt med det med hvornår man føder..

I morges, spurgte min kærestes kammerat også hvor lang tid der var tilbage..

Jeg siger - cirka 4 uger til termin, så vi håber på hun venter med at komme til der..

Han går i klasse med min kæreste, så han VED jo at min kæreste går til eksamen.. hans svar:

"Åh ja, sidste år, fødte min kæreste 3 uger før tid.. F*** det var belastende, jeg skulle nemlig til en eksamen 4 timer efter hun var født..."

Tak fordi du lige fik mig beroliget mig der!! <_<

I mit tilfælde, hører jeg oftest om alle dem som føder FØR tid..

- en veninde fødte 5 dage før tid

- en fødte 30 dage før tid

- en fødte 5½ uge før tid

Jamen tak - hold nu op! I gør mig mere nervøs... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller den der "ved i hvad det er/ bliver" - jeg håber sgu det er et barn. Ej, det er bare så dumt et spørgsmål, så spørg dog om kønnet. Nogle gange har jeg bare lyst til at være på tværs og sige "jeg tror det bliver en fodboldspiller, men manden synes mere den ligner en pædagog" - amen altså :bask

Okay, det er måske småting, men der er bare ALTID det første folk spørger om, så det kan virkelig irritere mig at få det spørgsmål hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke engang gravid, men har også fået den der "det kan i jo ikke planlægge" da vi sagde vi gerne ville give nyheden i julegave (dvs at man ikke kunne se det på mig, men at vi havde fået scanningsbillede)

Nej selvfølgelig kan vi ikke planlægge det, men man kan da HÅBE og forsøge i perioden inden HVIS det nu skulle kunne lade sig gøre!!!

Har også fået den der "det bringer uheld at købe babyting før man er gravid" jamen det er altså NU vi har lidt penge i overskud til det! og når baby først er på vej er der jo 1000 ting man skal købe og så er det altså et spørgsmål om vi skal vente med at købe ting og så leve af pasta med ketchup til den tid (hvilket nok ikke er sundt for den lille spire) eller købe nu og gemme det til den tid.

Købte vugge i går hvortil min mor sagde - jamen du kan jo ikke engang være sikker på der kommer en.

Er vi nu fuldstændig ufrugtbare?! jamen tak for L*rt. selvfølgelig kommer der en bebs på et tidpunkt - på en eller anden måde - om jeg så skal stjæle en :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller den der "ved i hvad det er/ bliver" - jeg håber sgu det er et barn. Ej, det er bare så dumt et spørgsmål, så spørg dog om kønnet. Nogle gange har jeg bare lyst til at være på tværs og sige "jeg tror det bliver en fodboldspiller, men manden synes mere den ligner en pædagog" - amen altså :bask

Okay, det er måske småting, men der er bare ALTID det første folk spørger om, så det kan virkelig irritere mig at få det spørgsmål hele tiden.

Ja..

Og samtalen lyder altid..

X: Ved I hvad det bliver?

Mig: Ja, det er en pige..

X: Nå ja, det ved man jo aldrig.. De kan jo tage fejl.

Hvis du alligevel har den opfattelse, fætter guf - hvorfor spørger du så? Du mener jo alligevel at svaret altid er NEJ ingen kan vide det, da de jo kan tage fejl!.. :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja..

Og samtalen lyder altid..

X: Ved I hvad det bliver?

Mig: Ja, det er en pige..

X: Nå ja, det ved man jo aldrig.. De kan jo tage fejl.

Hvis du alligevel har den opfattelse, fætter guf - hvorfor spørger du så? Du mener jo alligevel at svaret altid er NEJ ingen kan vide det, da de jo kan tage fejl!.. :blabla

Haha, ja, vi får den omvendt, fordi vi ikke kender kønnet.

"Ved i hvad det bliver?"

"Nej, det er en overraskelse"

"Ej, hvorfor? Man kan altså godt få sådan nogle scanninger, hvor de kan se det bla. bla. bla"

:klap :klap :klap :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER