Kris1986

1 lægebesøg

8 indlæg i dette emne

Jeg skal til 1 lægebesøg imorgen og jeg er lidt i tvivl med den urinprøve jeg skal aflevere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik en kop deroppe, efter jeg var færdig hos lægen og med blodprøverne :) Så min var i hvert fald ikke morgenurin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos min læge skal det ikk være morgenurin der laver man bare prøven deroppe og så har de efter de byggede om fået et skab på toilettet som man stiller prøven i så åbner de det fra den anden side så man er fri for at rende igennem det hele med sådan en kop ;-)

Elsker deres skab ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos min læge skal det ikk være morgenurin der laver man bare prøven deroppe og så har de efter de byggede om fået et skab på toilettet som man stiller prøven i så åbner de det fra den anden side så man er fri for at rende igennem det hele med sådan en kop ;-)

Elsker deres skab ;-))

Tænker, om du mon har læge i Århus N? Sådan var det nemlig hos min gamle læge :) Vildt smart, så man slipper for at vade igennem med en kop tis :skor:

Til Kris - man kan på apoteket få sådan nogle beholdere til at opbevare ens urinprøve og de koster ikke alverden. Vil tro, at det er ligegyldigt om det er morgenurin eller ej på nuværende tidspunkt, hvis de kun skal tjekke om du er gravid? Hvis det er for at tjekke for at kunne stikse din urin for sukker eller protein, så burde det vidst også være ligegyldigt, hvornår du laver den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læge i harlev ( udenfor Århus )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læge i harlev ( udenfor Århus )

Ok, måske det bare er noget de har set på en kongres :lol Ville ønske, at de også tog det til sig hernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, om du mon har læge i Århus N? Sådan var det nemlig hos min gamle læge :) Vildt smart, så man slipper for at vade igennem med en kop tis :skor:

Til Kris - man kan på apoteket få sådan nogle beholdere til at opbevare ens urinprøve og de koster ikke alverden. Vil tro, at det er ligegyldigt om det er morgenurin eller ej på nuværende tidspunkt, hvis de kun skal tjekke om du er gravid? Hvis det er for at tjekke for at kunne stikse din urin for sukker eller protein, så burde det vidst også være ligegyldigt, hvornår du laver den :)

Sådan et skab har de osse fået hos min læge, det opdagede jeg da jeg skulle aflevere urinprøve til min 1. lægeundersøgelse... vildt smart. Og nemlig super rart ikke at skal rende gennem venteværelset med den der afslørende hvide plastikkop :blink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen og fået lavet vandrejournal og det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER