sivtop

1. lægebesøg og lidt kaos ;)

8 indlæg i dette emne

Jeg var til mit første lægebesøg i onsdags.... jeg havde nærmest talt ned i de sidste par uger, havde virkelig set frem til det :rolleyes

Jeg kommer derned og kører mit kort gennem sådan en ny fancy maskine de har fået... og så står der på skørmen "Du har ingen tider i dag ..!" :o

Jeg var lige ved at bryde sammen da, det var næsten ikke til at rumme. Da jeg snakkede med sekretærerne, fandt de ud af at min tid havde været dagen før. Det er bare en umulighed, bestilte tiden for en måned siden, og sad med to kalendre og skrev den ned lige med det samme jeg fik den. HM! :huh

Hun havde så en afbudstid, og fik den en halv time senere. Men det var kun en enkelttid, jeg skulle jo bruge en dobbelt... men ind til hende, skulle jeg altså! Så kom ind og vi fik lavet en del, jeg fik foldere og bøger og den. gyn. undersøgelse viste alt ok... pyyh :loveshower Men altså lige lidt kaos, og vi blev slet ikke færdige... så jeg skal derned igen her i formiddag, det gør mig som sådan ikke noget. Men er lidt ærgelig over at det ikke blev det her magiske lægebesøg som jeg havde glædet mig lidt til. Men det vigtigste er at tingene bliver gjort og at alt ser fint ud... :biglove

Og så er jeg nu i uge 8.... weeeee :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha.. Jeg tror altså også godt nok jeg havde vandet høns hvis mit lægebesøg ikke var der alligevel :unsure Godt de havde en afbudstid!

Hvilke foldere og bøger fik du? Er SÅ nysgerrig og kan faktisk ikke vente til på tirsdag! :lolhit

Og hvor er det dejligt at det hele så godt ud :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev faktisk osse bare enormt ked af det, og lidt irriteret... :gal

Men nu! Nu har jeg været nede og få ordnet det sidste... og fik en god oplevelse i dag. Jeg har fået en bog der hedder "Gravid igen" pga vi har flere børn, der er en anden til førstegangsgravide. Elsker min lille bog :loveshower

Så fik jeg en folder omkring kemi, hvad man skal udngå og hvorfor. Og en omkring sund kost til mor og baby... :loveshower Og så fik jeg i dag... min vandrejournal... åh, magisk :gravid :gravid

Skal ha taget blodprøve, men det var bedst i næste uge, når jeg er 8+ sagde hun... så det gør vi der :)

Forstår godt du glæder dig, nu er det jo osse lige om lidt :glad :glad Og det er altså stort at have "papirer" på det hele :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev faktisk osse bare enormt ked af det, og lidt irriteret... :gal

Men nu! Nu har jeg været nede og få ordnet det sidste... og fik en god oplevelse i dag. Jeg har fået en bog der hedder "Gravid igen" pga vi har flere børn, der er en anden til førstegangsgravide. Elsker min lille bog :loveshower

Så fik jeg en folder omkring kemi, hvad man skal udngå og hvorfor. Og en omkring sund kost til mor og baby... :loveshower Og så fik jeg i dag... min vandrejournal... åh, magisk :gravid :gravid

Skal ha taget blodprøve, men det var bedst i næste uge, når jeg er 8+ sagde hun... så det gør vi der :)

Forstår godt du glæder dig, nu er det jo osse lige om lidt :glad :glad Og det er altså stort at have "papirer" på det hele :biglove

Det lyder som nogle fine bøger - det glæder jeg mig til :loveshower Og ja... den magiske vandrejournal.. Det må være SÅ great! :7himmel Nå.. blodprøven skal jeg også have taget på tirsdag, hvor jeg er 7+5.. Men det går nok :btopic

Så er det bare at vente på NF :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den fremme og kigget på den mange gange allerede... :7himmel Jeg ser nu frem mod nf ja, men frygter lidt samtidigt... skal have foretaget en moderkagebiopsi samme dag... uf :unsure Men frygter mere resultatet... mellem de to sunde og raske børn vi har, ventede vi desværre et sygt barn. Opdagede det først til MD, det var et forfærdeligt forløb. Og måtte føde ham da jeg var i uge 20 :boo

Det skal vi undgå sker igen, derfor biopsi. Men vi tror på det... en sund og rask baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :kram2 Det lyder godt nok hårdt! Men selvfølgelig er det en sund og rask baby du har i maven nu - det skal det være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå til held her har vi også 2 unger i forvejen og ingen af de graviditeter var en dans på roser så jeg satser stærkt på at denne gang er det bare helt normalt hele vejen igennem uden nogle problemer ;-)

Men bliver jo nok klogere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :kram2 Det lyder godt nok hårdt! Men selvfølgelig er det en sund og rask baby du har i maven nu - det skal det være :kram2

Det var meget hårdt, han var så lille og fin :boo Jeg har en god fornemmelse i maven, men jeg ved jo desværre osse nu at det ikke kun sker for naboen... så frygten sidder da lidt og gnaver. Tak for dit kram... det varmer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER