fuglemor

Uhhh tiden nærmer sig.

9 indlæg i dette emne

Har idag virkelig tænkt meget over at der faktisk ikke er ret lang tid tilbage. De to andre gange har jeg født før tid (2-3 uger) og hvis jeg også gør det kan det jo være om 3-4 uger. Pyyh syndes lige pludselig der er meget der skal ordnes inden. Hvad med jer andre er i ved at være mentalt klar det et at lives største dage? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig klar - mentalt! :loveshower

Det er utroligt så meget som jeg glæder mig til fødslen og er meget spændt.

Jeg frygter den bestemt ikke - og det er selvom jeg har prøvet det før :yay

Rent praktisk, mangler vi stadig nogle småting, der skal ordnes inden jeg føder.

Jeg gik 6 dage over termin sidst, så jeg tror jeg har god tid endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar med alt det praktiske - men slet slet ikke mentalt klar ;) Hyler bare ved tanken :whistling Men satser også på det går minimum 5 uger før hun kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slet ikke mental klar. Ved slet ikke hvad jeg går ind til... Tager der som det kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mentalt... Klar, som man nu kan blive.

Men der er også 56 dage til termin, så.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, knap klar med det praktiske. Skal lige have selve værelset arrangeret, men tror vi har alt :)

Mentalt, er jeg nok så klar som jeg kan blive, det er jo noget helt nyt, men tager det nu foreløbigt ret afslappet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Mentalt klar og vi er også helt klar med det praktiske, men jeg har stadig mellem 7 og 11 uger endnu så venter med længsel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til aften lagt lidt tøj til hende i tasken, det er simpelthen så hyggeligt. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler mange ting endnu, men går nok også lidt i den tro at jeg ikke føder før tiden (fødte de to andre gange til termin og over termin). Har ingen anelse om, hvordan jeg vil reagere hvis det pludselig var nu, da det slet ikke er forventet. Håber på at jeg hurtigt vil kunne vænne mig til tanken, hvis det pludselig skulle vise sig at blive før tiden og så tage den derfra, der er vel heller ikke så meget andet jeg kan gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER