janniethorup

Fødsel/kejsersnit i Randers

6 indlæg i dette emne

Jeg ville lige høre Jer piger, om der er nogen der skal til Randers?

Det skal jeg og jeg synes jeg mangler en masse informationer. Specielt om hvad man skal have med og den slags. Er der nogle af jer der ligger inde med eller ved hvor man kan finde den slags informationer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal føde i Randers og har fået sådan en fin seddel af min jordemoder, hvor der står, hvad man skal have med...

Der står at man skal medbringe:

  • Vandrejournal, "Oplysningsseddel til fødselsanmeldelsen" og evt. ønskeseddel til fødslen
  • Mad til ledsager under fødslen og evt. snacks, frugt, drikkevarer mv.
  • Toiletsager inkl. læbepomade, evt. medicin
  • Tøj til mor, hjemmesko, evt. amme-BH/-indlæg
  • Kamera, evt. videokamera
  • Mobiltelefon og oplader
  • Læsestof/krydsord/bærbar PC/MP3-afspiller el. musik
  • Tøj, hue og bleer (både engangs- og stofbleer) til barnet
  • Autostol eller Baby-Safe sleeper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok født i horsens før, og skal gøre det igen, men vi skulle have dyne og betræk med. Sidst jeg fødte var det også i november, så der var dynen rar at have da vi skulle have lillefyren med hjem, men måske den stadig er god at tage med??

En anden ting vi var glade for at have fået et tip om var småpenge til automater. jeg var ved at dø efter sodavand da jeg havde født, og der var ikke lige noget åbent på det tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte med en derude på et tidspunkt og hun grinede af mig, da jeg spurgte om vi selv skulle ha bleer og den slags med. Og nogle veninder (og nu også du) siger, at det skal vi selv ha med. Det er jo lige til at blive forvirret over. <_<

Men tak for listen ihvertfald, den skriver jeg lige ned.

Hvad nu hvis man ikke skal amme, men har valgt flaskeløsningen? Man skal vel så også selv ha flasker og MME med, vil I ikke tro det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte med en derude på et tidspunkt og hun grinede af mig, da jeg spurgte om vi selv skulle ha bleer og den slags med. Og nogle veninder (og nu også du) siger, at det skal vi selv ha med. Det er jo lige til at blive forvirret over. <_<

Men tak for listen ihvertfald, den skriver jeg lige ned.

Hvad nu hvis man ikke skal amme, men har valgt flaskeløsningen? Man skal vel så også selv ha flasker og MME med, vil I ikke tro det?

For en sikkerheds skyld jo :) Talte lige med min jordemoder om det med bleer, da jeg alligevel var af sted i dag og hun fortalte, at det er et sted man har valgt at spare i Randers efter den senste sparerunde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovglad for jeg lige kom til at læse med, skal nemlig også føde i Randers og sidste gang var der bleer så havde kun pakket et par stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER