mille1981

Skostørrelser

13 indlæg i dette emne

Jeg elsker sko, og har RIGTG mange af dem. Jeg hører dog om en del der oplever at deres fødder vokser under graviditeten, og ikke altid skrumper tilbage til start når de har født...

Jeg ville blive rigtig trist, hvis jeg ikke kunne passe mine sko efter en graviditet. Har du oplevet at dine fødder blev større mens du var gravid, og ikke skrupede igen? OG er der et. noget man kan gøre for at forhindre voksende fødder?

Selvfølgelig er det "bare" sko, men puha, jeg håber ikke jeg bliver ramt af voksende fødder. Det bliver dyrt (men sjovt ;) ) i genindkøb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kan jeg godt passe de sko jeg havde før jeg blev gravid :o) Det er værst med støvler synes jeg- meen måske det er fordi mine ben er blevet for fede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte 39 før jeg blev gravid og er nu en str. 40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte 40 før og nu bruger jeg 41 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min forfod faldt ned og jeg brugte 39,5 og nu bruger jeg 41, suk. Det er den øgede vægt foden ikke kan holde oppe. Havde jeg vidst det, ville jeg have købt et balance bræt og trænet fødderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min forfod faldt ned og jeg brugte 39,5 og nu bruger jeg 41, suk. Det er den øgede vægt foden ikke kan holde oppe. Havde jeg vidst det, ville jeg have købt et balance bræt og trænet fødderne.

Jeg har faktisk sådan et nede i kælderen... Måske jeg skulle tage det op i stuen og se om jeg kan komme i gang med at bruge det. Hvis det kan redde min skosamling fra at blive for lille, så er det i hvert fald det værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk sådan et nede i kælderen... Måske jeg skulle tage det op i stuen og se om jeg kan komme i gang med at bruge det. Hvis det kan redde min skosamling fra at blive for lille, så er det i hvert fald det værd!

Ja det vil være en god idé. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm bruger stadig en 37-38 som før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også steget en størrelse i sko fra 38 til 39

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også gået fra en 36/37 til en 37/38 - faktisk rigtig irriterende, for det er ikke et helt nummer, men måske 3/4 nummer. Virkelig træls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nææh same same, men mit syn blev dårligere efter fødslen !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nææh same same, men mit syn blev dårligere efter fødslen !

Det har jeg aldrig hørt før at synet kan blive dårligere ;) Det må da være træls.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt før at synet kan blive dårligere ;) Det må da være træls.

Nu har er jeg pænt nærsynet i forvejen, men måtte øge styrken med ½ på begge øjne efter fødslen. optikeren sagde det ikke var unormalt. Og ja det var da skod at blive mere blind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER