Nitzen1987

Plukkeveer eller sidestik?

5 indlæg i dette emne

I går var jeg ude at gå ca. 10 km. På den sidste kilometer af gåturen kæmpede jeg med stærke smerter i nederste højre del af maven/siden :blink smerten mindede lidt om meget stærke sidestik, men varede ved resten af turen og i lidt tid bagefter også, så jeg måtte stå og strække ud, da vi nåede tilbage til bilen... Ved ikke om det bare er nogle hårde og yderst smertefulde sidestik jeg har haft, eller om det har været nogle kraftige plukkeveer? :unsure Normalt mærker jeg kun mine plukkeveer ved, at min mave bliver hård, der er ingen smerter forbundet med dem, men det kan selvfølgelig godt være plukkeveer forårsaget af den lange gåtur? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt faa ondt nederst ude i siderne, som en slags sidestik meget lavtsiddende, naar jeg anstrenger mig. Havde det lidt igaar, fordi jeg havde brugt timer paa at goere badevaerelserne grundigt rent. Det kan straekkes ud hos mig med nogle oevelser, jeg har lagt billeder ind af i .... Fru SP's traad laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt faa ondt nederst ude i siderne, som en slags sidestik meget lavtsiddende, naar jeg anstrenger mig. Havde det lidt igaar, fordi jeg havde brugt timer paa at goere badevaerelserne grundigt rent. Det kan straekkes ud hos mig med nogle oevelser, jeg har lagt billeder ind af i .... Fru SP's traad laugh.gif

Og de er gode, de øvelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukveer, der kommer i forbindelse med fysisk anstrengelse, kan godt nive lige som sidestik. Gerne i siden eller midt på maven i den nederste halvdel. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sidestik nederst i maven når jeg cykler eller går for hurtigt og det er ikke plukveer. Har talt med min jordmoder om det og hun siger at det ikke betyder noget så længe smerterne ikke bliver ved længe efter jeg er holdt op med at være fysisk aktiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER