pukimusen

barnevogn

24 indlæg i dette emne

hvis i har købt en hvad har i så købt og hvorfor....

og ikke mindst hva ga for den!!

vi overvejer en emmajunga Big City... den passer med vores buget... og den virker som en go vogn til prisen!!! hva siger i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige bestilt vores i dag :):):) vi har bestilt en odder zip på letvægtsstel, super lækker vogn. Vi har valgt odder fordi det er dansk, og den derfor er designet til det danske vejr. Men nok mest fordi den har det største liggemål man kan få. Og så ville vi gerne have en kvalitetsvogn der kunne holde til mere end et barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en emmajunga vogn big star surprime tror jeg den hed med ventilation. Den ser ud som ny, kollegaen jeg købte den af har brugt den til et barn... og jeg fik den til en meget god pris, den har lige fået nyt stel, da de kom til at smække bagagerumsdøren ned i det gamle stel. Den er lige så fin som ny :) Den er dejlig let at køre og dreje med, og jeg glæder mig til lillepigen kommer ud, så vi kan gå gaderne tynde med barnevognen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Odder Zip med letvægtsstel. Det går meget på det samme som LDM med at det er dansk mærke, stort liggemål og så synes jeg simpelthen det er så lækkert med den lynlås i midten!!

Til info fik vi at vide i babysam, at der for tiden er 16-18 ugers leveringstid på Odder - så den skal bestilles snart, til september babyerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Odder Zip med letvægtsstel. Det går meget på det samme som LDM med at det er dansk mærke, stort liggemål og så synes jeg simpelthen det er så lækkert med den lynlås i midten!!

Til info fik vi at vide i babysam, at der for tiden er 16-18 ugers leveringstid på Odder - så den skal bestilles snart, til september babyerne :)

Jeg var også til info i babySam, men der fik vi at vide 8 uger, da vi så var inde og bestille den var der 13 uger, så er glad for vi har bestilt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har odder længere liggemål end 95-97 cm som emmaljunga har?

Emmaljunga er produceret i sverige og derfor tror jeg ikke der er den store forskel på om den er produceret til det danske eller svenske vejr.

I bund og grund må du ud og se på vognene, hvilken en du synes bedst om, skulle det være en vogn der er for dyr, kan du være heldig at finde en brugt på dba, som er næsten lige så fin som en ny.... det er ikke alle brugte der er jordslåede og grimme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved helt sikkert det ikke bliver en Odder, den jeg ville ha hvis jeg skulle vælge en Odder er alt for dyr til os... og den i den billige ende syntes jeg er grim... :-))

så vi har været ude at prøve emma Big City og den passer i pris og den dækker som sagt også vores behov...

jeg syntes os suprême er lækker men syntes simpelhen ikke den er de extra penge værd....

hun sage i baby sam Hillerød at vi skulle regne med 8-10 ugers vente tid på Big City... så vi regner med at vi ville bestille i næste uge... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede købt, så den står klar.

Grundet lille bil har vi valgt en Odder på X-dream stel. Jeg kunne dog overhovedet ikke lide de nye modeller, så derfor har vi købt en brugt, den er nogle år gammel og ser fuldstændigt ubrugt ud, og så fik vi den til ½ pris ift en ny.

Totalt drømmevogn :loveshower

post-3064-074374800 1337512730_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har odder længere liggemål end 95-97 cm som emmaljunga har?

Emmaljunga er produceret i sverige og derfor tror jeg ikke der er den store forskel på om den er produceret til det danske eller svenske vejr.

I bund og grund må du ud og se på vognene, hvilken en du synes bedst om, skulle det være en vogn der er for dyr, kan du være heldig at finde en brugt på dba, som er næsten lige så fin som en ny.... det er ikke alle brugte der er jordslåede og grimme :)

Ja odder er større, de er 97 cm, som Emmaljunga også har, men det er ikke målt på samme måde, hvis du tager madrassen i emmaljungaen og måler, kontra madrassen i odderen, så er odderen hvis hele 7 cm længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS: Basson Grande har ogsaa liggemaal paa 97 cm icone14.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre giver barnevognen. Og derfor bliver den først købt til august da de skal have den stående end til efter fødsel. Ved planen er at vi i fællesskab (da de også har mere erfaring med barnevogn) hitter en på guloggratis.dk...

Så det er nok det sidste der bliver købt...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har købt en BRIO sport..... super lækker vogn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en emmaljunga big star supreme på letvægtsstel, da det har punkterfrie dæk og det gik jeg meget op i. Vi kiggede også på Big City for den ville også være fin, men den kan kun fås på det stel, som dels har lufthjul og dels har så høje hjul, at styret ikke kunne komme langt nok ned til mig (og det går jo ikke) :) Vi købte vores på babymessen i Øksenhallen for nogle uger siden og der var 30% rabat på den, som vi så fik som gavekort til Babysam (men der skal vi jo alligevel bruge en del penge) så vi fikd en for 5100 og det var med lift. Så godt køb syntes jeg. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre med den :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte vores Odder Zip på X-dream stel i fredags. Havde fuldstændigt forelsket mig i Odder zip, og X-dream stellet er det eneste der er plads til i vores bil, så der var ikke så meget at rafle om. Desuden kommenterede manden, at den var MEGET nemmere at styre end de andre Odder stel, og det har jo også en del at sige. Fik at vide i butikken, at den vil blive leveret med en ny type hjul, i forhold til hvad de havde på udstillingsmodellen, og at de nye hjul er punkterfrie, så det var jo bare endnu et plus. Glæder mig så meget til at spadsere rundt med den med lillemanden i, til september :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en knald rød emmaljunga barnevogn til prinsessen.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en emmaljunga big star supreme på letvægtsstel, da det har punkterfrie dæk og det gik jeg meget op i. Vi kiggede også på Big City for den ville også være fin, men den kan kun fås på det stel, som dels har lufthjul og dels har så høje hjul, at styret ikke kunne komme langt nok ned til mig (og det går jo ikke) :) Vi købte vores på babymessen i Øksenhallen for nogle uger siden og der var 30% rabat på den, som vi så fik som gavekort til Babysam (men der skal vi jo alligevel bruge en del penge) så vi fikd en for 5100 og det var med lift. Så godt køb syntes jeg. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre med den :kuller

hvis jeg kunne ha fået den med den rabat så kommer den jo ned og er billiger end Big City ja så havde jeg da os valgt suprême.... så kan man jo lige så godt tag de extra ting med i prisen... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja odder er større, de er 97 cm, som Emmaljunga også har, men det er ikke målt på samme måde, hvis du tager madrassen i emmaljungaen og måler, kontra madrassen i odderen, så er odderen hvis hele 7 cm længere :)

Så må det være noget med madrassen at gøre, for min veninde har en odder og vi har målt. De er begge 97 cm :) Hendes er en classic :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi så de eneste der ikke har købt vogn endnu ? :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi så de eneste der ikke har købt vogn endnu ? :oops

måske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske

Der tid nok., :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selvom jeg har barnevognen mangler jeg stadig lift og regnslag - liften der matcher barnevogn synes ikke er smart da det mere er en kørepose - og jeg vil gerne bruge liften i stuen, så jeg vil gerne have den har "kaleche" og er sort (barnevogn er creme leatherette ) men nu fandt jeg en sort lift fra trille med snøre så den matcher barnevogn som er emmaljunga med snøre - så selvom mærkerne og farvene er forskellige så synes jeg bare det matcher så fint :) har også fundet pusletaske fra bystroom men den er dyyyyr - så venter på den (måske) kommer på bud.. regnslag vil jeg have fra småfolk eller gaia og ko :) så det bliver mix af mærker - men jeg er bare ikke til matchene sæt.. jeg er sær ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi så de eneste der ikke har købt vogn endnu ? :oops

Nope, vi er kun lige begyndt at snakke om det, og der er nok langt fra snak til handling :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, vi er kun lige begyndt at snakke om det, og der er nok langt fra snak til handling :P

Hehe det kender jeg godt...

Skal ud min mor og se på vogn på tirsdag. Men kan bare slet ikke finde ud af hvilkn jeg vil ha.. Så det ender nok med at vi går tomhændet hjem :lolhit

Hvad for en overvejer i ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det kender jeg godt...

Skal ud min mor og se på vogn på tirsdag. Men kan bare slet ikke finde ud af hvilkn jeg vil ha.. Så det ender nok med at vi går tomhændet hjem :lolhit

Hvad for en overvejer i ?

Vi har ikke snakket så meget mærker endnu - har ikke en disse forstand på det :D Så jeg har oprettet en tråd, for at få gode råd til, hvad der passer til os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER