Nitzen1987

Spændende hvornår de første af os føder :-)

19 indlæg i dette emne

Følger spændt med i de senste dages fødselsaktiviteter i maj-gruppen og tænker flere gange, at det er spændende at se, hvornår den første fra juni-TG føder :) Vi har slet ingen, der har født uden for terminsperioden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver virkelig spaendende cheerleader3.gif

Maj-gruppen foeder i flaeng i disse dage loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er helt vildt. Jeg vil osse ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu jeg har været til vækstscanning idag, trunten vendte sig nedad igår (så jeg slap for vendingsforsøg) og jeg har fået en dato for igangsættelse d1 juni kl 8.15. Jeg er så lettet over at jeg endelig er ved vejs ende:0) Trunten vejede 2800 gr idag og alt så fint ud. Jeg er så glad! Hav en dejlig weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu jeg har været til vækstscanning idag, trunten vendte sig nedad igår (så jeg slap for vendingsforsøg) og jeg har fået en dato for igangsættelse d1 juni kl 8.15. Jeg er så lettet over at jeg endelig er ved vejs ende:0) Trunten vejede 2800 gr idag og alt så fint ud. Jeg er så glad! Hav en dejlig weekend!

Ih hvor dejligt :loveshower Hvordan kan det være, at du skal sættes i gang 2 uger før termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det er fordi at jeg tager blodfortyndende medicin mod noget der hedder Leiden faktor 5. Når man får blodfortyndende medicin må man ikke få en epidural blokade og derfor vælger de at sætte mig igang således at de kan give mig en sådan hvis der opstår noget akut eller jeg synes at det gør ondt. Det er en mærkelig følelse at vide at man snart er mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det er fordi at jeg tager blodfortyndende medicin mod noget der hedder Leiden faktor 5. Når man får blodfortyndende medicin må man ikke få en epidural blokade og derfor vælger de at sætte mig igang således at de kan give mig en sådan hvis der opstår noget akut eller jeg synes at det gør ondt. Det er en mærkelig følelse at vide at man snart er mor!

ja det er en mærkelig følelse :) jamen så bliver du jo nok en af de første på fødselslisten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha....Jamen jeg vil ikke være den første:) Er lettere spændt på det der fødsel.....Var på rundtur på fødegangen idag og så kunne man lige høre en der var igang med at føde.....det lød ikke rart! :0) Min trunte har først sat sig med hovedet nedaf i nat, jeg skulle ellers have været til vendingsforsøg idag, så der er nok et stykke vej endnu inden hun får prepareret og elimineret livmoderhalsen. Jeg fik at vide at det godt kunne tage et par dage inden kroppen var klar til fødslen. Hvor skal du føde henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha....Jamen jeg vil ikke være den første:) Er lettere spændt på det der fødsel.....Var på rundtur på fødegangen idag og så kunne man lige høre en der var igang med at føde.....det lød ikke rart! :0) Min trunte har først sat sig med hovedet nedaf i nat, jeg skulle ellers have været til vendingsforsøg idag, så der er nok et stykke vej endnu inden hun får prepareret og elimineret livmoderhalsen. Jeg fik at vide at det godt kunne tage et par dage inden kroppen var klar til fødslen. Hvor skal du føde henne?

Jeg skal føde i Randers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du slet ikke nervøs for fødslen? Vi har jo faktisk samme terminsdato:) Det er da lidt fint! Venter du en dreng eller en pige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du slet ikke nervøs for fødslen? Vi har jo faktisk samme terminsdato:) Det er da lidt fint! Venter du en dreng eller en pige?

Nej er egentlig ikke nervøs for selve fødslen :) ved/tror at det gør hulens ondt men glæden ved at føde sit barn er større end smerten :) det er det jeg siger til mig selv, så forventningen er større end frygten :) Vi har valgt, at barnets køn skal være en overraskelse, så det er jo også en del af forventningen ved fødslen :) jeg er nu meget overbevist om, at jeg kommer til at gå over tid, men det vil tiden jo vise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor spændende! Jeg var selv for nysgerrig og både min kæreste og jeg måtte bare vide barnets køn! Du har ret i det du skriver mht at føde og det bliver jo også helt fantastisk at møde ens datter! Jeg føler allerede at jeg kender hende lidt...... <_< Hun er meget aktiv og har ofte hikke og gerne i laaaaang tid af gangen :biglove Hun er aktiv døgnets 24 timer, men jeg håber ikke at det er tilfældet når hun kommer ud :D Det kunne nu være hyggeligt om vi var fødepartnere på samme dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor spændende! Jeg var selv for nysgerrig og både min kæreste og jeg måtte bare vide barnets køn! Du har ret i det du skriver mht at føde og det bliver jo også helt fantastisk at møde ens datter! Jeg føler allerede at jeg kender hende lidt...... <_< Hun er meget aktiv og har ofte hikke og gerne i laaaaang tid af gangen :biglove Hun er aktiv døgnets 24 timer, men jeg håber ikke at det er tilfældet når hun kommer ud :D Det kunne nu være hyggeligt om vi var fødepartnere på samme dag!

Jamen muligheden er der da også :) Hvor skal du føde henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende hvem der føder først... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på Hvidovre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev saa Milla83, som har faaet sine to tvillingedrengeloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev saa Milla83, som har faaet sine to tvillingedrengeloveshower.gifloveshower.gif

Jah :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt fint :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom de 2 første fra vores gruppe til :)

Nu må vi se om nogen indhenter mig ellers skal jeg jo have kejsersnit på torsdag den 24.. om 5 dage :o viiildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER