Maybe

brystvorterne

8 indlæg i dette emne

beklager det klamme spørgsmål, men her til aften oplevede jeg at der kom lidt mælk ud af mine bryster, og jeg bliver selvfølgelig lidt nysgerrie, og klemmer lidt for at se om der er meget.

Det er der så ikke, men jeg lægger mærke til at min ene brystvorte ligesom har flere udgange, hvis man kan kalde det det, det så ihvertfald ud til at mælken kom fra 2 huller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er mange huller - 5-10 stk i hvert fald ;)

Jeg kunne se mine hele graviditeten, som hvide pletter på brystvorterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange huller - 5-10 stk i hvert fald ;)

Jeg kunne se mine hele graviditeten, som hvide pletter på brystvorterne :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg malker ud kommer der mindst tre stråler han jeg se, så der er mange små huller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her står det også ud i flere stråler. En sygeplejeske på hospitalet fortalte mig også at det ikke altid behøver at være på brystvorten. Der kan også godt være hul i det brune område omkring brystvorten, så man oplever at der kommer en dråbe ud der.

Freaky ikke? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for denne tråd. :) Jeg havde nemlig undret mig lidt over de hvide prikker, jeg havde fået på brystvorterne, men det må så være åbninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her, kommer det også fra "flere huller"..

Noget andet er, at jeg føler mig helt mærkelig.. Inden jeg blev gravid, synes jeg det var lidt pinlig fx at være i svømmehal - i det mine brystvorter altid har været ja.. Hudfarvet.. Man kunne kun lige "ane" dem..

Men HALLØJSA hvor er det fedt at de er blevet helt mørke nu :loveshower GLÆDELSE.. Det er ikke noget som forsvinder igen.. VEL??? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER