ennas123

Har været til det sidste JM besøg! 40+2

4 indlæg i dette emne

Jeps, så kom det sidste besøg! Og alt var fint! Den lille vurderes til ca 35-3600g så han er helt klar!

Også lyder planen ellers på at jeg skal ringe ind til svanger gangen når jeg er 40+6 altså på lørdag, men der er ikke tlf. tid i weekenden. Så jeg skal ringe fredag eller mandag efter eget valg. (Tro selv på at jeg venter til mandag :whistling )

Når men der skal jeg så aftale en tid til en samtale og vurdering af igangsættelse og hvilken metode der skal bruges. Og der efter skal jeg så have en ny tid til den endelige igangsættelse! ÅHH.. Synes bare det lyder som langt ude i fremtiden!

HÅBER håber håber at der sker noget helt af sig selv inden da! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende, men uanset hvad - så er det jo lige om lidt smile.gif Spændende om han vælger at komme selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg skal vente til 41 + 3 før jeg kan ringe, altså onsdag d. 23 før de vil sætte mig i gang, så er lidt misundelig på du må vælge fredag :whistling

håber dog de kommer før, syntes det er sådan lidt øv når nu man ER nået terminen, og ja ja jeg ved godt man altid kan gå over, men alligevel kom så ud tak :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd Vetøv til jer begge :bd

Håber jeres babyer vælger at komme ud af sig selv meget snart, men ellers held og lykke med igangsættelsen - uanset hvad skal I snart møde jeres babyer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER