Lotte

Sidste JM besøg idag

3 indlæg i dette emne

Så har jeg været afsted sidste gang til JM, troede egentlig at jeg skulle afsted i næste uge også, men nej :)

Det gik rigtig fint, hun fik beroliget mig meget. Jeg stødte det nederste af min mave ret hårdt igår aftes imod en bordkant, og har bare VILDT ondt i hele maven idag. hun mærkede og lyttede og alt er fint, det er blot min store og trætte livmoder der er meget øm skindet og derfor reagerer ved at blive øm over det hele. hun anbefalede et par panodiler og så en masse afslapning.

jeg skal ikke være bekymret så længe min mave stadig er blød og jeg ikke har haft VANVITTIG ondt + blødning.. dejligt med en sød JM der kunne berolige :)

Lillebror blev skønnet til 35-3600 g og står nu endelig så langt nede at jeg ikke længere skal lægge mig ved vandafgang :balloons

Næste tid jeg fik er 27 maj til hindeløsning på Kolding sygehus - håber dog at jeg har født af mig selv inden da :loveshower

så nu sidder Josefine og jeg og ser tegnefilm, hun har jo fri fra dagpleje hele denne uge, da DP har ferie og overskudsmor for mange uger siden vurderede at jeg behøver da ikke gæstepleje :whistling

Har ret dårlig samvittighed over for hende nu hvor jg virkelig har ondt i maven, jeg kan ingenting med hende, har svært ved bare at rejse mig.. øv øv øv men hun takler det nu meget godt min prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som et dejligt besøg! Altid godt med en sød JM!

Spændene om han når at komme inden den 27. maj! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som et rigtig godt besøg - krydser fingre for han vil ud inden d. 27. :goodluck

og håber du har det bedre i dag - må bestemt ikke være sjovt med sådan et slag i maven.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER