Nitzen1987

4. jordemoderbesøg 37+3

7 indlæg i dette emne

Så har jeg været til mit 4. jordemoderbesøg Det var ikke hos min egen jordemoder, men hun var nu rigtig sød alligevel :) Jeg fik målt mit blodtryk som stadig ligger en anelse for højt 137/93 Hun mærkede efter spiren og konstaterede lige som min egen jordemoder, at spiren har sat sig godt fast og bare venter på at komme ud... Spiren blev skønnet til at veje ca. 3200 gram - men jeg tror og håber nu, at det er lidt til den gode side, når moderkagen ligger ud mod maven + jordemoderen vurderede, at jeg har fået lidt væske i kroppen - men det var helt normalt på nuværende tidspunkt og derfor var hun heller ikke bekymret for mit blodtryk - men jeg fik at vide, at hvis jeg fik trykken for brystet eller hovedpine, der ikke ville forsvinde ved væskeindtag eller Panodil, så skulle jeg ringe til fødegangen og fortælle om mit forhøjede blodtryk, så de kunne lave en ekstra kontrol. Vi hørte fin hjertelyd på spiren :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at det hele så fint ud :) Og en super fin størrelse som spiren har :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :D

Her har jeg også en stor pige i maven - var til scanning i dag og hun blev målt til ca 3100 gram - jeg er 35+6 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man er da ikke nervøs for, at den lille ikke har sul nok på kroppen når den kommer ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin basse :D Hvor skal det altså blive spændende! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man er da ikke nervøs for, at den lille ikke har sul nok på kroppen når den kommer ud :7himmel

Hahaha, nej, tværtimod, jeg tænker bare, at hun da forhåbentlig holder sig under de 4 kg :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, nej, tværtimod, jeg tænker bare, at hun da forhåbentlig holder sig under de 4 kg :goodluck

Det håber jeg også på her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER