Camillat

Kroppen forbereder sig måske...

14 indlæg i dette emne

Kan I mærke at kroppen gør klar til fødsel?

Igår under en gåtur fik jeg en svag fornemmelse af at åbne mig nedadtil. Idag har der ikke været noget, plukkeveer på normal- niveaut... Men til aften har jeg nu lidt brunligt udflåd med et par blodklumper i. Vi har en dansk hotelgæst på stedet. Som er ankommet idag og er jordemoder. Hun vil gerne svare på spørgsmål og synes det er hyggeligt, så fortalte hende om det. Hun siger at det er helt normalt og at vi bare skal tage det roligt. Det er slimproppen eller noget af den, og den vil gendanne sig hvis nødvendigt. Det kan også være fordi han har sat sig sig længere ned, bettenok.

Jeg har også fået ildt mensagtige smerter i lænden og i maven... Tænker at det Måske er pænt normalt, at der efterhånden gradvist sker noget og håber at Noah bliver derinde lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har slimproppen gået lidt 2 gange .. Som hun siger kan den gendanne sig :) med min søn gik den 3 gange i uge 32 35 og 39 men vandet gik først med ham 40+1 efter 3 dage med reglmæssig plukveer og tegbblødning dagen før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke rigtig jeg haft plukkeveer endnu - ikke som det forklares at det skal føles.. Har dog haft smerte ala det har givet sig i lysken og i siderne, og det er begyndt at komme hyppigere og hyppigere, altså flere gange om ugen efterhånden :)

Glæder miiig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt plukkeveer jeg mærker til og så tror jeg at jeg har en del, som jeg ikke mærker... Jeg har haft en del udflåd de sidste par dage... ikke sådan hver gang jeg er på toilet, men sådan 1-2 gange om dagen så kommer der lige en ordentlig sjat - i nat var jeg faktisk lidt i tvivl om, hvorvidt det var slimproppen der var gået og er det faktisk stadig... Jeg har et par gange haft nogle ret grumme og længerevarende menstruationssmerter i underlivet - bl.a. i går aftes da jeg skulle sove, hvor det virkelig murrede i underlivet... så det må have været nogle plukkeveer :unsure ellers mærker jeg som regel plukkeveerne ved, at min mave bliver ret hård på lokale steder, men det er ikke noget der gør ondt på nogen måde, men det er plukkeveer siger jordemoderen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på at min slimprop gik for ca.14 dage siden, men den er nok blevet gendannet, eftersomt der ikke er sket noget :rolleyes.

Har også oplevet en del plukkeveer(smerter i underlivet, lænd og lår) De bliver oftest mere kraftige om aftenen.. Kan da ikke lade være med at håbe at der snart sker noget :D Det ville da være skønt hvis vores lille mirakel meget snart ville komme til verdenen. Er simpelthen så nysgerrig efter at se hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en plukvee igår aftes som gjorde så ondt at jeg begyndte og tro det var en ve og den varede i 2 minutter.. den tog pusten fra mig men mere skete der ikke. :) syntes egentlig også hun gerne må vente tild en 24 så det ikke bliver akut kejsersnit igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har plukveer, der sidder i det underste af maven. Mest om natten, men også lidt i løbet af dagen. Og så har bassen lagt sig med hovedet godt nede ved skambenet, hvilket godt kan mærkes. Det giver nogle jag ind imellem.

Det nærmer sig :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever murren i underlivet og let svimmelhed, når jeg træner, men ellers ikke.

Jeg får jag i skambenene og oplever en tyngende fornemmelse, især om aftenen.

Jeg bliver hurtigt meget træt.

:balloon (eller noget...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

balloon.gif eller noget, ha ha!

Ja, det naermer sig tydeligtvis - meget spaendende. Mine plukveer er blevet mere skarpe i kanterne og jeg kan maerke dybt inde i laenden, nede ved halebenet, at der er noget i gaerde. Det samme ved skambenet og isaer, naar der er en plukve og jeg gaarblink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage, har jeg, når jeg har været i bad og har bruset mig for neden, så synes jeg, at det mærkes som om, at jeg er "åben" men tør ikke at mærke eller kigge efter :blink + Jeg mistænker at at min slimprop er gået her først på ugen, men jeg er ikke sikker - havde bare nogle dage med voldsomt meget udflåd, hvilket jeg ellers ikke har haft og har det heller ikke mere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt maerke efter med rene fingre (og ikke for skarpe negle, gider egentlig ikke sige det hoejt, men alligevel...) . Jeg kan maerke at min livmodermund er flaeder og bredere og bloedere end den ellers har vaeret. Men jeg kender den ogsaa ret godt wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg ekstrem meget udflod.. og så ligger hun ekstrem langt nede.. hvilket kan mærkes når jeg er på toilettet.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk 6 uger igen, så umiddelbart mærker jeg ikke det vilde..

Dog er jeg begyndt at blive "træt" i maven om aften - Det føles som meget milde menses-smerter, og som om musklerne bare vil slappe af..

Jeg er også mere træt - sover nok 10-14 timer i døgnet :whistling

Jeg får MANGE plukkeveer.. På en "god dag", hvor jeg har slappet af, og intet lavet får jeg måske 10-20...

Bare i dag, siden jeg stod op for 4 timer siden, har jeg nok haft 20(jeg er på arbejde)!! <_<

Men prinsessen skal gerne vente mindst 5½ uge med at komme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at slimproppen gik i uge 34... Men der er ikke sket noget siden... Kigger altid efter om der kommer mere eller mindre udflåd... Nogle dage er der meget om mange gange er der ikke meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER