LUND

Polyp på livmoderhalsen

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har lige taget en positiv test. Det var ikke lige planen at det skulle ske lige nu, da jeg skal i fuld narkose på fredag for at få fjernet en genstridig polyp op livmoderhalsen.

Nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal tænke... Jeg vil gerne have den polyp fjernet - men kan det mon lade sig gøre, hvis jeg virkelig er gravid???

Er der nogen der ved noget - så vil jeg få noget mere ro på resten af weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig fået fjernet nogen af mine, de frarådede det også under en graviditet. Men jeg synes du skal lytte til hvad de siger. Husk at du kan sige fra, også når du ligger på operationsstuen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville kontakte læge som det første mandag morgen og høre deres vurdering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved lægen i dag. Hun ringede til sygehuset for at høre, hvordan og hvorledes i forhold til den polyp og graviditet.

De sagde, at den bare skulle blive siddende til efter fødslen.

Min kæreste er dog stadig MEGET bekymnret og det smitter af på mig.

Det ødelægger glæden ved graviditeten fuldstændig. Jeg har set meget frem til at stå med en positiv test i hånden - men nu vil glæden ikke rigtig indfinde sig. Det gør mig temmelig trist. Jeg synes, at det er rigtig svært.

Jeg har søgt en del på nettet for at finde en afklaring. Jeg har fundet ud af, at mindre end 1 % af den type polyp er ondartet.

Jeg vil bare så gerne være glad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER