Miss.Tang

Toiletbesøg

14 indlæg i dette emne

her til aften kunne jeg mærke jeg skulle på toilettet og lave bumelum :D første gang kom der ikke noget. Men det blev ved at presse på i maven. Gjorde så et forsøg mere - og fik det også ud, men måtte bruge ret mange krafter/mave muller, at det gjort sindsygt ondt der hvor ligament smerterne sidder.

Er der nogen af jer der har oplevet det? Kan det være forstoppelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt som forstoppelse! Det oplever jeg engang imellem - hvis jeg ikke får drukket nok væske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Urs - lyder som forstoppelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt som forstoppelse! Det oplever jeg engang imellem - hvis jeg ikke får drukket nok væske :)

Det passer nok meget godt. Fik ikke drukket så meget vand igår. Plejer eller min at drikke 2 l. Men jeg er ikke så god til det når jeg har fri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer nok meget godt. Fik ikke drukket så meget vand igår. Plejer eller min at drikke 2 l. Men jeg er ikke så god til det når jeg har fri :(

Samme her - er også super dårlig til at få drukket når jeg har fri! Jeg har købt "den sunde drikkedunk" - så kan jeg holde lidt mere styr på det og så når jeg har fri ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare en 1/2 l. flaske med mig over alt :) men det hjælper ligesom ikke når jeg har fri :blush Og det er mærkeligt nok for kan egentlig godt mærke jeg mangler væsken :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg haft det siden jeg er begyndt at spise jern tabletter hver dag.... ikke særlig hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg haft det siden jeg er begyndt at spise jern tabletter hver dag.... ikke særlig hyggeligt!

øv da :( det problem har jeg heldigvis ikke.. Og gætter på du har nogen der er let optagelige med c vitamin? eller har du prøvet at tage dem med et glas appelsin juice?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, jeg følger alle anvisninger.... nu er det heldigvis ikke så mange måneder jeg skal have de piller dagligt. Men det er da irreterende i længden må jeg indrømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, jeg følger alle anvisninger.... nu er det heldigvis ikke så mange måneder jeg skal have de piller dagligt. Men det er da irreterende i længden må jeg indrømme.

Har du prøvet at skifte mærke? Har hørt fra andre, at de kun fik forstoppelse af ét jernpille-mærke, men ikke af andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er værd at prøve... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, jeg følger alle anvisninger.... nu er det heldigvis ikke så mange måneder jeg skal have de piller dagligt. Men det er da irreterende i længden må jeg indrømme.

Tager du ikke en jernpille daglig? Altså i forbindelse med operationen?

Jeg har taget en ferro duret jerntablet siden OP og har faktisk ingen problemer med fordøjelsen, kun når jeg ikke får drukket nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg blev gravid tog jeg jernpiller hver anden dag uden problemer med toilet besøg :) Så lige så snart graviditeten er ovre, så går jeg tilbage til at tage en pille hver anden dag. Det fungerede fint for mig og mine tal var fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg blev gravid tog jeg jernpiller hver anden dag uden problemer med toilet besøg :) Så lige så snart graviditeten er ovre, så går jeg tilbage til at tage en pille hver anden dag. Det fungerede fint for mig og mine tal var fine :)

Det er jo bare fedt at det fungere! Jeg har ikke prøvet andet end at tage en pille hverdag.. :) Mine tal plejer også at være fine, men ved jo heller ikke hvordan de ville se ud skulle jeg tage en hveranden dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER