Verdier

Vægtscanning og en tur på FG

5 indlæg i dette emne

Scanningen gik fint nok, han ligger på knap 4 kg og tager ca. 200 g. på i ugen. Så var jeg inde hos en overlæge og snakke lidt, mit blodtryk var lidt højt og har haft/har voldsomt ondt i min lænd hele dagen, så hun ville lige have mig forbi FG for at tjekke det..

Der fik jeg kørt en kurve der viste at jeg havde ret mange plukveer og JM ville derfor tjekke for blærebetændelse.. Den var helt ren.. Så undersøgte hun indvendig og kunne mærke jeg var blød, havde 2-3 cm livmoderhals tilbage og hun kunne lige få en fingersbredde op. Hun kunne dog mærke at det var min slimprop der var gået og ja, jeg skulle skulle bare gå hjem og slappe af og se tiden an.. Hun kunne ikke sige noget om noget, så må bare vente og se..

Mht. scanningen, så skulle jeg derind igen om 14 dage, hvis ikke jeg havde født..

En mærkelig dag uden de svar jeg egentlig søgte.. Men alt var jo fint, så tager det stille og roligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

godt alt var som det skulle være.. Og spændene hvornår der sker noget!

Han kan da nå at blive en god basse, hvis han har tænkt sig at blive der inde tiden ud.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor spaendende - det lyder da til at kroppen er ved at goere et eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende hvornår der sker noget - kroppen arbejder da i hvert fald tydeligt hen imod en fødsel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige pludselig skal han nok komme.. Meen tror nu der går et par uger endnu, men nu må vi se.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER